Abquron B.V. Medewerker secretariaat en receptie
De medewerker secretariaat en receptie verricht zelfstandig ondersteunende werkzaamheden. Eenvoudig van aard, met vaak een repeterend karakter. Hij verricht niet alleen receptie en -secretariaatswerkzaamheden, maar ook administratieve taken en logistieke en facilitaire werkzaamheden. Hij voert zijn taken wanneer nodig gelijktijdig uit en blijft ook onder druk goed presteren. De medewerker beseft bovendien hoe belangrijk het is zijn werkzaamheden terug te koppelen aan zijn leidinggevende
Wat ga je leren?
- Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
- B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
- B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
- B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
- B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
- Verricht ondersteunende werkzaamheden in de zakelijke dienstverlening
- P1-K1-W1 Voert facilitaire werkzaamheden uit
- P1-K1-W2 Voert logistieke werkzaamheden uit
lees verder