Campanile hotel Rotterdam Oost Leidinggevende Travel en Hospitality
Door de kleinschaligheid van het hotel kun je als stagiaire op alle afdelingen van het hotel meelopen, zoals o.a. FO, F&B, TD, Housekeeping, Sales en Marketing. Deze veelzijdigheid staat garant voor leuke nieuwe ervaringen met onze hotelgasten en collega's. Je leert in alle vormen waar gastvrijheid voor staat. Daarnaast focussen we uiteraard volledig op je BPV taken zoals; Ontvangen van gasten, proactief inspelen op wensen en behoeften, zorgen voor een balans tussen gastvrijheid en de commerciƫle activiteiten van het hotel. Je leert een verkoopgesprek te sturen, aanvullende diensten te verkopen en deze correct te verwerken in het PMS systeem of externe systemen; Je leert klachten te signaleren, om te gaan met lastige situaties en oplossingsgericht te handelen; Je leert alle procedures omtrent voorraadbeheer, FIFO, opslaan en bewaren van producten conform HACCP normen; Je gaat aan de slag met een operationeel plan, kostenberekeningen en analyses van omzet & kosten.
Naar wie zijn wij op zoek?
- Je bent gastvrij, gemotiveerd, enthousiast, representatief, punctueel, flexibel en een team player. - Je vind het leuk om in teamverband goed samen te werken aan een gezamenlijk doel. - Je hebt een open houding naar gasten & collega's en durft initiatief te nemen. - Je hebt oog voor detail. - Je hebt een goede beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal in woord en geschrift. - Je beschikt over goede computervaardigheden.
Wat biedt het bedrijf?
Onze gasten ontdekken vanaf het moment dat ze binnenstappen in het hotel de huiselijke plekken en sfeer dankzij de charme en glimlach van onze medewerkers. Ons jong en dynamische team van circa 15 teamleden is enorm enthousiast, gastvrij, gemotiveerd, creatief en vindingrijk. Onze gast staat altijd centraal en met elkaar streven we elke dag weer naar een optimale en persoonlijke gastbeleving. De medewerkers zijn allen getraind op meerdere afdelingen en allround in het hotel inzetbaar. Uiteraard superleuk om juist op meerdere afdelingen en aspecten van het hotel, zoals o.a. Front Office, F&B, Sales, Housekeeping en administratie mee te mogen draaien en nieuwe ervaringen op te doen. Kortom binnen onze hotels zijn er dus uitdagingen genoeg. Campanile hotels zijn van alle markten thuis!
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Realiseert commercieel aanbod
- P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
- P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
- P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
- Geeft leiding
- P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
- P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
- Voert beheerstaken uit
- P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
- P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
- P4-K3-W3 Bewaakt financiën