Lime Networks Stagiaire gezocht voor het meest verfrissende IT bedrijf in Rotterdam
Als stagiaire op onze Servicedesk ben jij het eerste aanspreekpunt voor de klant bij vragen, wensen en of problemen over hard- en software en ondersteun je de gebruikers in het kunnen werken met hun computer- en telefoniesystemen. Samen met je collega's neem je de incidenten en serviceverzoeken aan, registreer je en handel je deze waar mogelijk af. Je voelt je daarbij verantwoordelijk voor de gebruiker en je wilt dat diegene zo snel mogelijk weer aan de slag kan gaan. Je doet dit efficint en volgens SLA zodat wij onze afspraken met onze klanten kunnen nakomen. Het gaat hierbij om in- en extern beheer (op afstand vanaf Lime Networks kantoor) of op klantlocatie.
Naar wie zijn wij op zoek?
Het netjes te woord staan van onze klanten. Samenwerken met je collega's Vragen durft te stellen
Wat biedt het bedrijf?
Een mogelijkheid om na je stage in dienst te treden bij het meest verfrissende IT bedrijf in Rotterdam
Wat ga je leren?
- Ondersteunt gebruikers
- B1-K1-W1 Handelt meldingen af
- B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
- B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
- Beheert de infrastructuur
- B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Beheert applicaties
- B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
- B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
- Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
- P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
- P2-K1-W2 Automatiseert processen
- P2-K1-W3 Beheert databases
- Controleert de security
- P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
- P2-K2-W2 Reageert op security incidenten