Business support

Palms World

De rol van de Business Support medewerker omvat diverse ondersteunende functies die zich uitstrekken over klantcontact, marketing, HR, administratie, facilitair beheer, financiën en juridische diensten. Deze rol wordt vervuld in zowel MKB-ondernemingen als grote bedrijven, instellingen en gemeenten. De medewerker verleent uitvoerende bijstand in projectondersteuning, zowel aan ZZP'ers als verenigingen. De Business Support medewerker beschikt over diepgaande kennis van bedrijfsprocessen en wettelijke voorschriften. Ze zijn bedreven in het hanteren van substantiële informatiestromen, hebben ervaring met projectmatig werken en bezitten relevante ICT-vaardigheden. Deze brede reeks vaardigheden stelt hen in staat om binnen de volledige spectrum van zakelijke dienstverlening te opereren, en hun communicatie en samenwerking strekken zich zelfs uit tot de cloud. Met een praktische instelling en oog voor detail, pakken ze taken met enthousiasme op en herkennen ze kansen voor verbetering.

Naar wie zijn wij op zoek?

Ondersteuning Diverse Gebieden: Assisteren in klantcontact, marketing, HR, administratie, faciliteiten, financiën en juridische diensten. Kennis Bedrijfsprocessen & Wetten: Diepgaand begrip van zakelijke procedures en wet- en regelgeving. Informatiebeheer: Effectief beheren van informatie, stroomlijnen van gegevensstromen. Projectmanagement: Ervaring in projectmatig werken, planning, uitvoering en coördinatie. ICT-vaardigheden: Handigheid met technologieën en digitale tools. Sterke Communicatie: Mondelinge/schriftelijke vaardigheden, cloud-samenwerking. Praktische Instelling: Proactief, taken zien en aanpakken. Klantgerichtheid: Optimaal ondersteunen van interne/externe klanten. Probleemoplossend: Analyseren en effectieve oplossingen vinden. Organisatie & Planning: Goed georganiseerd, taken plannen/coördineren. Efficiëntie: Routinematige taken snel en nauwkeurig uitvoeren. Kritisch Denken: Situaties evalueren en doordachte beslissingen nemen.

Wat ga je leren?

  • Voert taken rondom informatiemanagement uit
  • B1-K1-W1 Zorgt voor de schriftelijke informatie-uitwisseling
  • B1-K1-W2 Zorgt voor de mondelinge (telefonische) informatieuitwisseling
  • B1-K1-W3 Genereert in opdracht managementinformatie
  • Voert taken rondom planning en organisatie uit
  • B1-K2-W1 Beheert de agenda
  • B1-K2-W2 Organiseert bijeenkomsten
  • B1-K2-W3 Maakt ruimtes gebruiksklaar
  • B1-K2-W4 Assisteert bij voorraadbeheer
  • B1-K2-W5 Draagt bij aan een veilige situatie
  • Verzorgt on- en offline marketing- en communicatieactiviteiten
  • B1-K3-W1 Voert promotieactiviteiten uit
  • B1-K3-W2 Voert webcare werkzaamheden uit
  • B1-K3-W3 Verzorgt de informatie op internet en intranet en onderhoudt de website
  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K4-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K4-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K4-W3 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K5-W1 Verzamelt en verwerkt informatie
  • B1-K5-W2 Beheert het (digitale) dossier
  • B1-K5-W3 Stelt facturen op en controleert deze
  • B1-K5-W4 Controleert inkoopfacturen en verricht activiteiten voor de fiattering van inkoopfacturen

lees verder