Expert IT systems and devices

SAA Verzekeringen B.V. IT Stagiair gezocht met uitzicht op (vaste) baan op onze IT afdeling waar we werken met de laatste Microsoft technieken!

De student gaat volledig meedraaien op de servicedesk. We hebben twee servicedeskers, twee 2e-lijners en drie 3e-lijners. Werkt in Topdesk en prioriteert tickets. Staat collega's door het hele land te woord en lost zaken direct op. Ook is hij/zij onderdeel van ons projectenteam en helpt bij de uitrol van moderne werkplek onderdelen. We werken volledig lokaal op fat clients. We gebruiken Entra ID, Intune, Autopilot, Microsoft 365 en meer. Verder hebben we diverse partners waar we mee samenwerken, van Connectivity en (Mobiele) Telefonie incl. Mobile Device Management ook een Systeembeheer en een Security partner en daarbij behorende diensten. CMDB/Middelenbeheer valt ook onder de dagelijkse werkzaamheden waarbij binnenkomende en uitgaande apparatuur administratief verwerkt zal worden. Het het waar je in je terechtkomt is vrij jong en informeer. Ondanks dat SAA een verzekeringsbedrijf is heerst er geen formele sfeer.

Naar wie zijn wij op zoek?

Een self-starter/aanpakker, welke het leuk vindt om met de nieuwste technieken te werken en te leren, collega's blij te maken, die oog heeft voor kwaliteit en waarbij de administratie en verslaglegging goed is. Je moet zeker niet bang zijn om de telefoon op te nemen. Groot voordeel, we zijn allemaal collega's. Je wordt niet behandeld als een stagiair maar als een volwaardige collega. Je zult nauw samenwerken met alle lijnen, Project Manager, Cordinator en zelfs de Technisch Directeur.

Wat biedt het bedrijf?

Word de Toekomst van IT Support! Hey Tech-talent! Klaar om de dynamische wereld van IT in te duiken? Wij zoeken een enthousiaste IT stagiair voor onze servicedesk. Dit is jouw kans om echt impact te maken! ?? Echte Ervaring: Pak uitdagende taken aan en werk met de nieuwste technologien. ?? Groei: Leer van ervaren collega's en ontwikkel je vaardigheden. ?? Innovatie: Jouw frisse ideen zijn hier hard nodig. ?? Skills: Versterk je technische en probleemoplossende vaardigheden. ?? Team: Werk in een ondersteunende en samenwerkende omgeving. ?? Cultuur: Geniet van een levendige en dynamische werkplek. Start jouw IT avontuur bij ons! Klaar om het verschil te maken? Wij kunnen niet wachten om je te verwelkomen. #ToekomstInTech #ITStage #TechSupportHeld

Wat ga je leren?

  • Ondersteunt gebruikers
  • B1-K1-W1 Handelt meldingen af
  • B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
  • B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
  • Beheert de infrastructuur
  • B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • Beheert applicaties
  • B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
  • B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
  • Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
  • P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
  • P2-K1-W2 Automatiseert processen
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P2-K1-W3 Beheert databases
  • Controleert de security
  • P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
  • P2-K2-W2 Reageert op security incidenten

lees verder