Allround hospitality medewerker

Hotel Sheraton Amsterdam Airport Front Office Stage

Deze stage wordt het gehele jaar aangeboden. Start en eind datum in overleg mogelijk. Het Sheraton Amsterdam Airport Hotel & Conference Center is het hotel met directe toegang tot Schiphol wat het ultieme gemak biedt om eenvoudig tussen het hotel en de terminals te bewegen. Het Hotel beschikt over 417 comfortabele en geluidsdichte kamers. Met mooi zicht op de landingsbaan van Schiphol biedt onze Sheraton Club Lounge een warme en gezellige ruimte waar, gedurende de dag, ontbijt, snacks en verschillende drankjes geserveerd worden. * Ervoor zorgen dat de gasten op een correcte manier verwelkomd worden en daarbij de check-in en check-out, gevolgd door de correcte afhandeling van het administratieve proces * Het checken van specifieke wensen van gasten in de reservering en daar actie op ondernemen * Het bieden van een vriendelijke, professionele en snelle service, ten alle tijden

Naar wie zijn wij op zoek?

• Flexibel • Pro- actief • Service georiënteerd • Stressbestendig • De fysieke gesteldheid om een langere tijd te staan • Goede sociale vaardigheden • Goede communicatieve vaardigheden

Wat biedt het bedrijf?

Wij bieden een grote variatie aan trainingen aan en wij willen samen met jou het beste halen uit je stage. Je stage begint bijvoorbeeld al met de Introduction Day. Bij het Sheraton krijg je naast de training op de vloer, veel andere trainingen aangeboden. Ook zal je deelnemen aan de Experience Day, dit is een dag waar alle stagiaires bij elkaar komen voor een interactieve en leerzame dag. Ervaringen worden uitgewisseld en gesprekken met professionals kunnen worden gevoerd. Voor deze stage zul je een stagevergoeding (750 euro) ontvangen. Daarbij maak je gratis gebruik van de kantine maaltijden, zul je uitgebreide trainigen krijgen en wordt je regelmatig getrakteerd op een borrel! Tevens kan je gebruik maken van de zogeheten 'Explore' rate waarbij je tegen een discounted rate kunt verblijven in een van onze 8500+ hotels wereldwijd! Ook krijg je korting op alle F&B binnen deze hotels.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klant/gast/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • Voert administratieve processen uit
  • B1-K2-W1 Houdt de voorraad bij
  • B1-K2-W2 Verzamelt en verwerkt informatie
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • Organiseert en voert activiteiten uit
  • B1-K3-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
  • B1-K3-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
  • B1-K3-W3 Begeleidt activiteiten
  • B1-K3-W4 Rondt de activiteit af
  • Werkt in de gastvrijheidsbranche
  • B1-K4-W1 Voert voorbereidende werkzaamheden uit
  • B1-K4-W2 Neemt reserveringen aan en adviseert de gasten
  • B1-K4-W3 Adviseert gasten en registreert de bestelling
  • B1-K4-W4 Maakt dranken serveergereed
  • B1-K4-W5 Serveert de bestelling en ruimt af
  • B1-K4-W6 Creëert en onderhoudt de sfeer
  • B1-K4-W7 Bewaakt het sociaal-hygiënisch beleid
  • B1-K4-W8 Voert afrondende werkzaamheden uit

Kenmerken

  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder