Junior accountmanager

Repair IT Now Werken als Junior accountmanager en reparateur bij een telefoon reparatie bedrijf - Repair IT Now

Om 9:45 uur word je verwacht op je werk. Klanten komen vanaf 10:00 uur in de showroom / kantoor. Je start je dag met een kop koffie of thee en kijkt in de agenda welke reparatie als eerst prioriteit heeft. Je behandelt één voor één gebrachte smartphones, tablets of laptops. Bij de eerste reparatie lees je in de klachtomschrijving van ons reparatieformulier dat het scherm van een iPhone is gebarsten. Je onderzoekt eerst of het toestel nog werkt en daarna ga je het scherm van een iPhone vervangen. Nadat het scherm is vervangen bel je de klant om te informeren dat het toestel klaar ligt om opgehaald te worden. Bij de volgende reparatie zie je dat de accu van een Samsung telefoon snel leeg loopt. Je onderzoek het toestel en test deze met een nieuwe accu. Rond 13 uur staat er gratis een lunch op je te wachten. We lunchen gezamenlijk met alle collega’s en kletsen bij. Na de lunch ga jij weer verder met het uitvoeren van telefoon, tablet en laptop reparaties.

Naar wie zijn wij op zoek?

Wij zijn jouw vaardigheden? - je werkt punctueel / nauwkeurig - je hebt affiniteit met techniek, wel eens wat uit elkaar heeft geschroefd. - je repareert de apparaten alsof het je eigen telefoon, tablet of laptop is. - je adviseert de klant op een vriendelijke manier wat de beste oplossing voor hem of haar is. - je werkt zelfstandig en houdt de agenda met reparaties bij - je kan je eigen planning maken en een keuze maken welke reparatie je als eerst moet doen - het is geen probleem als je soms op zaterdag moet werken - je woont in regio Sliedrecht - je kan omgaan met drukte

Wat biedt het bedrijf?

Marktconforme salaris Leerzame stageplek waar je zelf echt contact mag hebben met de klanten Tegenover station Sliedrecht en busstation (50m) Het is een jong en flexibel bedrijf waar veel leeftijdsgenoten werken Door aantal hbo'ers in het bedrijf kunnen ze je goed begeleiden Gezamenlijke lunch die door het bedrijf wordt verzorgd Bedrijfsuitjes

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
  • P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
  • P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
  • P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
  • P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
  • P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
  • Voert een commercieel traject uit
  • P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
  • P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
  • P4-K2-W6 Voert aftersales uit

lees verder