Zelfstandig medewerker travel & hospitality

Stichting Jachthaven en Camping ¨De Domp¨ Leren over verblijfsrecreatie kan bij Jachthaven en Camping De Domp

Als medewerker op de receptie ben je het visitekaartje van de haven/camping en heb je als eerste contact met de gasten. Je heet de gasten welkom, checkt ze in en legt uit waar hun plaats is. Natuurlijk adviseer je de gasten over de haven/camping en over de omgeving. Verder ben je tijdens het verblijf het aanspreekpunt voor vragen en/of problemen en zorg je voor passende oplossingen zodat de gasten een prettig verblijf hebben. Je neemt als receptiemedewerker ook administratieve taken voor je rekening, beantwoordt de telefoon en verwerkt reserveringen. Als medewerker van het team van (assistent-) havenmeesters/campingbeheerders ben je mede betrokken bij het dagelijks reilen en zeilen van het bedrijf. Klanten moeten geholpen worden, ad hoc problemen en storingen opgelost, hutten en sanitair schoongemaakt en noodzakelijk onderhoud uitgevoerd. De havenmeester coördineert de werkzaamheden

Naar wie zijn wij op zoek?

De volgende taken zijn van toepassing: Ontvangen en registreren van gasten van haven en camping Beantwoorden van vragen en helpen van gasten Mede zorgen voor de veiligheid van gasten en hun bezittingen In ontvangst nemen van goederen, controle van pakbonnen en facturen Doorverwijzen van leveranciers en andere bezoekers Bijhouden van haven- en camping administratie Beheren van ontvangen gelden Verwerken van prijswijzigingen van o.a. verkoopartikelen Behandelen van telefoongesprekken Behandelen van de mail Verwerken reserveringsaanvragen Netjes houden receptie (binnen en buiten) Bijhouden en aanvullen van voorraden Openen en sluiten receptie Sleutelbeheer en –registratie Actueel houden van handboeken, draaiboeken en werkprocessen Mede-beheren en onderhouden van web portals bij derden Mede-beheren facebookpagina Mede-beheren website Notuleren en uitwerken werkoverleggen Bijdragen leveren aan nieuwsbrieven

Wat biedt het bedrijf?

Bij de Jachthaven en Camping De Domp leer je heel veel over verblijfsrecreatie in brede zin in een klein en gezellig team van medewerkers waar iedereen een eigen verantwoordelijkheid heeft.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Realiseert commercieel aanbod
  • P2-K1-W1 Promoot producten en diensten
  • P2-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • P2-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod

Kenmerken

  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder