Itho Daalderop B.V.
Ben jij klaar om de IT Helpdesk te ondersteunen? Dan ben je hier op het juiste adres! Als stagiaire bij onze helpdesk ben jij het eerste aanspreekpunt voor al onze IT-gerelateerde uitdagingen. Van het oplossen van softwareproblemen tot het bieden van technische ondersteuning, jij staat paraat om elke situatie vastberaden aan te pakken! Als stagiaire bij onze IT Helpdesk, bevind jij je als spin in het web. Je bent het eerste aanspreekpunt voor verschillende eerstelijnsmeldingen, zoals; -Het aannemen van een inkomende oproep -Checken van laptopfouten -Storingen aannemen en het registreren ervan -De mogelijkheid om te werken met de programma’s Azure en Sharepoint Daarnaast krijg je ook de kans om je te verdiepen in TopDesk. TopDesk speelt een belangrijke rol in het stroomlijnen van IT-gerelateerde processen, zodat jij de “interne klant” het beste van dienst kan zijn. De opdracht tijdens jouw stage is om te onderzoeken of deze processen verder geoptimaliseerd kunnen worden.
Wat ga je leren?
- Ondersteunt gebruikers
- B1-K1-W1 Handelt meldingen af
- B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
- B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
- Beheert de infrastructuur
- B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Beheert applicaties
- B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
- B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
- Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
- P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
- P2-K1-W2 Automatiseert processen
- P2-K1-W3 Beheert databases
- Controleert de security
- P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
- P2-K2-W2 Reageert op security incidenten