Mercure Hotel Tilburg Centrum Stage Manager on Duty bij Mercure Hotel Tilburg Centrum!
Als Stagiaire Manager on Duty ben jij de verbindende factor tussen de afdelingen. Jij levert de beste service er zorgt ervoor dat onze gasten tevreden zijn. Dagelijks ben jij het aanspreekpunt voor onze gasten, medewerkers en het management. Omdat jij op alle afdelingen actief aan het werk bent, weet jij precies wat er speelt. Jij ziet klachten of problemen als een uitdaging en doet er alles aan om deze zo goed als mogelijk op te lossen. Naast de serviceverlening in het hotel, ben jij ook online actief op onze review websites, waar jij op de feedback van de gasten reageert. Jij bent als het ware de vliegende keep binnen de organisatie. Jouw inzet, niveau, motivatie en initiatief bepalen wat je gaat leren en hoeveel verantwoordelijkheden jij krijgt.
Naar wie zijn wij op zoek?
• Je beheerst de talen Nederlands en Engels in woord en geschrift. • Je volgt een Hotel- of Toeristische opleiding. • Je bent erg gastvrij, sociaal, communicatief sterk en maakt van nature makkelijk contact met mensen. • Je bent zeer leergierig, enthousiast, flexibel en je hebt een sterk gevoel voor kwaliteit en service. • Je bent punctueel, secuur en weet van aanpakken. • Je woont in de omgeving van Tilburg. • Je bent minimaal vijf maanden beschikbaar.
Wat biedt het bedrijf?
• Een erkend leerbedrijf • Een afwisselende en uitdagende stageplaats, een marktconforme stagevergoeding en leuke extra’s. Een vergoeding van € 238,38 bij mbo-niveau 3 of lager, € 314,60 bij mbo-niveau 4 en € 380,- bij hbo-niveau, gebaseerd op een fulltime werkweek. • Ruime ervaring in het begeleiden van stagiaires. Jaarlijks leiden wij circa 30 stagiaires op. • Elk kwartaal een stagelunch en de mogelijkheid om samen met je collega’s te boksen en gratis sporten bij Basic Fit. • Een open feedback cultuur waarin er alle ruimte is om collega's en leidinggevende feedback te geven op de kernwaarden binnen onze organisatie. Iedere mening telt! • De mogelijkheid om, naast je stage, bij ons te komen werken. Bijvoorbeeld in de avonduren of in het weekend. • Wanneer jij veel inzet, motivatie en initiatief toont krijg je ook veel verantwoordelijkheden en de mogelijkheid om nieuwe dingen te leren.
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
- P3-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
- P3-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
- P3-K1-W3 Begeleidt activiteiten
- P3-K1-W4 Rondt de activiteit af
- P3-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
- P3-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie
- Geeft leiding
- P3-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- P3-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
- P3-K2-W3 Voert formele gesprekken
- Voert beheerstaken uit
- P3-K3-W1 Maakt een operationeel plan
- P3-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
- P3-K3-W3 Bewaakt financiën