Tempo-Team HR Supportspecialist gezocht!
Je komt te werken bij Tempo-Team Inhouse Sevices. Dit betekent dat je bij 1 van onze grote klanten in huis komt te zitten en de klant ontziet in personeelszaken. Jij regelt alles van A tot Z voor onze uitzendkrachten. Denk hierbij aan sollicitatiegesprekken, onboarding, contracten maken, evaluatiegesprekken, ziekteverzuimgesprekken, exitgesprekken, ontwikkelgesprekken etc. Deze gesprekken worden allemaal vastgelegd, dus er komt ook veel administratie bij kijken.
Naar wie zijn wij op zoek?
Wij zoeken een enthousiast, sociaal, collegiaal, leergierig persoon. Heb je een dosis humor? Dat is helemaal mooi meegenomen. Wij hebben werkplezier!!
Wat ga je leren?
- Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
- B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
- B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
- B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
- B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
- Ondersteunt bij juridische en HR adviestrajecten
- P5-K1-W1 Levert managementinformatie
- P5-K1-W2 Ondersteunt juridische of hr aanvragen en opdrachten
- P5-K1-W3 Stelt standaarddocumenten op of vult ze in
lees verder