E-commerce specialist

Trend24, (Hoofdkantoor) E-commerce specialist stagiaire(s) gezocht - Tilburg

Bij Trend24 krijg je de kans om écht mee te draaien in een jong, energiek team met een informele werksfeer. Geen standaard stage, maar een plek waar jij de ruimte krijgt om jezelf te ontwikkelen in de richting die jij interessant vindt. Je leert alles over online ondernemen en verkopen, en daar begeleiden we je natuurlijk goed bij. Naast Trend24 werk je ook mee aan Lapi Toys: onze tweede webshop die helemaal draait om de wereld van Dungeons & Dragons en tabletop roleplaying games. Supertof als je creatief bent en interesse hebt in fantasie en games! Wat ga je doen? (Geen zorgen, we zorgen voor training waar nodig): • Je brengt assortiment in kaart en voert zoekwoordenanalyses uit. • Je ontwerpt en verbetert productafbeeldingen en omschrijvingen. • Je doet marktonderzoek en speurt naar nieuwe producten. • Draagt bij aan de online marketing (SEO + SEA). • Bedenkt (e-mail)campagnes. • Ondersteunt klantcontact (B2C) • Gaat aan de slag met sociale media (TikTok en Instagram).

Naar wie zijn wij op zoek?

Je bent ondernemend, assertief en durft initiatief te nemen. Herken jij je in het volgende? • Creatief, sociaal en denkt in oplossingen. • Schrijft makkelijk en hebt gevoel voor productontwikkeling en marketing. • Je bent nieuwsgierig en speurt actief naar markten. • Je komt zelf met ideeën voor campagnes en productverbeteringen. • Bereid om te willen leren wanneer je bovenstaande vaardigheden niet bezit.

Wat biedt het bedrijf?

Wij bieden: • Flexibiliteit en de mogelijkheid tot deels thuiswerken. • Afwisselend werk in een jong en dynamisch team. • Een informele en fijne werksfeer. • Je leert alles over het ondernemerschap. • Stage gericht op jou als persoon. • Een stageplaats nabij station Tilburg Universiteit. • Een werkplek waar jouw input direct wordt meegenomen in het eindresultaat. • (Bij)baan mogelijkheid na een succesvolle stageperiode.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder