Van der Valk Hotel Apeldoorn - De Cantharel Front Office Stagiair(e)
Wij zijn op zoek naar enthousiaste stagiaires voor bij de frontoffice van ons hotel. Zit jij (bijna) in het laatste jaar van jouw opleiding en ben je daarom hard op zoek naar een stage voor een periode van een aantal maanden? Kom dan bij ons! Onze collega’s bij de front office (receptie) zijn het visitekaartje van ons hotel. Jij zorgt er samen met jouw team voor dat onze gasten zich welkom voelen en een heerlijk verblijf hebben. Tijdens je stage krijg jij natuurlijk goede begeleiding van onze interne begeleiders. De skills die je leert en de ervaring die je opdoet neem je de rest van je carrière mee. Wij bieden: • Een gepaste stagevergoeding van 14,40 per gewerkte dag; • Goede begeleiding tijdens je stage; • De kans om ervaring op te doen in een mooi hotel. En dat is goed voor je cv; • Een mooie locatie om te werken; • Een ervaring die de rest van je loopbaan van pas komt
Naar wie zijn wij op zoek?
Je houdt er van om onze gasten te verrassen en doet er alles aan om een geweldige gastbeleving te creëren. Met jouw positieve en servicegerichte instelling kijk je er naar uit om bij het meest gastvriendelijke hotel van Nederland* de volgende stap in je carrière te mogen zetten. Verder zit jij in het laatste jaar van jouw MBO/HBO-opleiding Hotelmanagement (of iets soortgelijks).
Wat biedt het bedrijf?
Heb je interesse in deze stageplek? Mail dan naar hr@vandervalkapeldoorn.nl of bel naar de afdeling HR via 055-5419591
Wat ga je leren?
- Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven
- B1-K1-W1 Ontvangt en informeert/adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker
- B1-K1-W2 Neemt bestelling op en serveert deze
- B1-K1-W3 Maakt de rekening op en neemt afscheid van de gast/klant/reiziger/bezoeker
- B1-K1-W4 Creëert en bewaakt sfeer
- B1-K1-W5 Neemt speciale arrangementen, partijen of bestellingen aan
- Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven
- B1-K2-W1 Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen
- B1-K2-W2 Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker in
- B1-K2-W3 Verleent service aan gasten/klanten/reizigers/bezoekers tijdens hun verblijf
- B1-K2-W4 Bewaakt de veiligheid
- B1-K2-W5 Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker uit
- Treedt op als aanspreekpunt voor gasten/klanten/reizigers/bezoekers
- B1-K3-W1 Informeert en adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker
- B1-K3-W2 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K3-W3 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K3-W4 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- Realiseert commercieel aanbod
- B1-K4-W1 Werft gasten/klanten/reizigers/bezoekers en opdrachten
- B1-K4-W2 Promoot producten en diensten
- B1-K4-W3 Stelt een passend aanbod op
- B1-K4-W4 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
- Geeft leiding en voert beheerstaken uit
- B1-K5-W1 Maakt een operationeel plan
- B1-K5-W2 Plant en verdeelt werkzaamheden
- B1-K5-W3 Begroot financiën
- B1-K5-W4 Bewaakt financiën
- B1-K5-W5 Begeleidt en stuurt medewerkers aan
- B1-K5-W6 Voert intern formele gesprekken