Drukkerij Kömürcü Contactcenter Medewerker!
Zoek jij een stageplaats waar je op je gemak kunt werken dan ben je op de juiste plek!
Naar wie zijn wij op zoek?
De medewerker contactcenter verricht zelfstandig ondersteunende werkzaamheden. Eenvoudig van aard, met vaak een repeterend karakter. Hij of zei verricht niet alleen alle contacten, maar ook administratieve taken en logistieke en facilitaire werkzaamheden. Hij of zei voert zijn taken wanneer nodig gelijktijdig uit en blijft ook onder druk goed presteren. De medewerker beseft bovendien hoe belangrijk het is zijn werkzaamheden terug te koppelen aan zijn leidinggevende
Wat biedt het bedrijf?
Bij ons in het bedrijf is het mogelijk om een doorgroei te maken, wij hebben elk ochtend v.a. 10 uur een open lunchruimte om ook door de dag heen te kunnen eten en drinken. onbeperkt koffie en voornamelijk gastvrijheid is wat wij aanbieden. Wij zijn een hecht team! kom je ons ook versterken?
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de markt en doet voorstellen voor commercieel beleid
- B1-K1-W1 Verzamelt klant-, product- en marktinformatie
- B1-K1-W2 Doet voorstellen voor verkoopbeleid, marketingbeleid en/of marktbewerking
- Voert het verkooptraject uit
- B1-K2-W1 Bereidt het verkooptraject voor
- B1-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- B1-K2-W3 Voert verkoopgesprekken
- B1-K2-W4 Doet een aanbod met prijsberekening
- B1-K2-W5 Verzorgt het (interne) ordertraject
- Zorgt voor relatiebeheer en klantenservice
- B1-K3-W1 Onderhoudt klantcontact en voert aftersales uit
- B1-K3-W2 Behandelt klachten
- B1-K3-W3 Voert promotieactiviteiten uit
- B1-K3-W4 Voert webcare werkzaamheden uit