Huis & Hypotheek Utrecht West Administratieve Allround medewerker met veel klantcontact
Je bent een gemotiveerde student die bereid is om van collega’s te leren. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit: - het eerste aanspreekpunt zijn voor onze relaties; - het administratief verwerken en begeleiden van afgesloten hypotheken en verzekeringen; - het onderhouden van contact (telefonisch en via e-mail) met klanten, geldverstrekkers, notarissen, makelaars, taxateurs en verzekeraars.
Naar wie zijn wij op zoek?
Je werkt en denkt op mbo-niveau; - Je bent woonachtig in Utrecht of direct omliggende plaatsen - Je bent bereid te leren en vakdiploma’s te behalen; - Het is een pre als je werkervaring hebt opgedaan in de horeca, retail of evenementenbrache; - Het is een pre als je administratieve ervaring hebt; - Je bent nauwkeurig, werkt gestructureerd en bent positief ingesteld; - Je spreekt en schrijft goed Nederlands (gemakkelijk aan de telefoon en vlot per e-mail); - Je spreekt Engels.
Wat biedt het bedrijf?
Een afwisselende functie in een enthousiast en gemotiveerd team; - Een leerrijke omgeving met enthousiaste collega’s; - Een marktconform salaris; - Groeimogelijkheden - 29 vakantiedagen (bij fulltime aanstelling); - Een mooie personeelskorting op je verzekeringen.
Wat ga je leren?
- Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
- B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
- B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
- B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
- B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
- Voert office & management support uit
- P3-K1-W1 Levert managementinformatie
- P3-K1-W2 Ondersteunt bij ontwikkelen van corporate information
- P3-K1-W3 Handelt administratieve en financiële zaken af
- P3-K1-W4 Organiseert interne bijeenkomsten
Kenmerken
- Met uitzicht op een vaste baan
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat
- Opleiden voor een mbo-certificaat