Jumbo Sports Ben jij op zoek naar een leerzame stage binnen een sportieve omgeving? Leuk, wij komen graag met jou in contact!
Tijdens jouw stage op de E-commerce afdeling van Jumbo Sports ga je jezelf ontwikkelen op het gebied van online marketing, data-analyse en de digitale klantbeleving. Je draait volop mee in het team en wordt creatief uitgedaagd. Je gaat aan de slag met: - Schrijven van SEO-vriendelijke categoriepagina’s en blogs - Ondersteunen bij het optimaliseren van de online zichtbaarheid (SEO) - Analyseren van websites van concurrenten ter verbetering van de eigen strategie - Assisteren bij onderzoek naar de customer journey van bezoekers op de website - Ervaring op doen met tools zoals GA4, Google Search Console, Google Ads, Hotjar, Ubersuggest en andere analysetools
Naar wie zijn wij op zoek?
Allereerst een leuke collega, die leergierig is! Nieuwe ideeën, we horen ze heel graag. Tevens is het fijn als je beschikt over: - Je komt je afspraken na en we kunnen op je bouwen - Nauwkeurigheid is voor jou vanzelfsprekend - Vele creatieve ideeën, welke je graag met ons deelt
Wat biedt het bedrijf?
Een fijne stageplek binnen Jumbo Sports, waar jij van toegevoegde waarde mag zijn. Stage lopen bij een nieuw bedrijf is soms best spannend, maar binnen onze organisatie wordt je met open armen ontvangen en ga jij je snel thuis voelen. Je krijg de ruimte om kennis op te doen, uitdagingen aan te gaan en jezelf te ontwikkelen. Naast onze leuke collega’s, bieden we jou uiteraard ook een stagevergoeding en mag jij gebruik maken van ons personeelsvoordeel op golf-, hockey- en wintersportartikelen. Wil je na of naast jouw stage het team versterken, maak dit kenbaar en we bekijken graag de mogelijkheden.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
- P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5 Participeert in netwerken
- Voert digitale operationele activiteiten uit
- P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen