NH Koningshof ZomerStage Duty Management: Leer alle kanten van een hotel en conferentie centrum kennen!
Zomer Stage Duty Management Tijdens deze leerzame stage maak je kennis met alle facetten van het hotelwezen. In eerste instantie doorloop je alle afdelingen en word je ingewerkt. Daarna vervul je zelfstandig de rol van Manager on Duty. Je maakt onderdeel uit van het Management Team en bent het eerste aanspreekpunt voor gasten. Daarnaast zorg je ervoor dat alle gasten verrast worden met uitstekende service en bewaak je de veiligheid in en rondom het hotel. Je assisteert gasten met uiteenlopende vragen, verzoeken en klachten en je springt, indien nodig, bij op andere afdelingen. Jij kent het hotel, je collega’s en de gasten als geen ander waardoor je kennis en vaardigheden op het gebied van Hotel Management snel ontwikkeld worden.
Naar wie zijn wij op zoek?
Je bent een enthousiaste persoonlijkheid. Je bent flexibel maar je staat ook stevig in je schoenen. Verder ben je servicegericht, durf je beslissingen te nemen en beheers je de Nederlandse en Engelse taal uitstekend. Zowel in woord als in geschrift. Je kunt goed zelfstandig werken, maar je vindt het tevens prettig om in een team te werken. Handel jij doortastend en denk je in oplossingen in plaats van problemen? Dan ben jij de persoon naar wie wij op zoek zijn!
Wat biedt het bedrijf?
Wij begrijpen maar al te goed dat mensen het verschil maken en dit blijkt dan ook uit de uitstekende arbeidsvoorwaarden die wij onze medewerkers bieden naast een uitdagende carrière binnen de dynamische hospitality branche! NH Hotel Group: een wereld van mogelijkheden! Naast de bruto stagevergoeding van € 650 biedt NH Hotel Group de volgende voordelen aan stagiaires; Speciaal medewerkerstarief: voor verblijf in NH hotels wereldwijd! NH University: uitstekende trainings- en (internationale) ontwikkelingsmogelijkheden Nodig familie en vrienden met korting uit bij NH hotels Interessante doorgroeimogelijkheden in onze hotels in binnen- en buitenland!
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Realiseert commercieel aanbod
- P2-K1-W1 Promoot producten en diensten
- P2-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
- P2-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod