Junior accountmanager

Fairtix Start jouw Salescarrire met ervaring als Junior Account Manager bij Fairtix!

Als Junior Account Manager bij Fairtix stap je in een dynamische rol waarin je nauw samenwerkt met ons sales team. Samen zetten we alles op alles om klanten binnen te halen en service te verlenen en een optimale ervaring te bieden. Hoe ziet je werkdag eruit? Je begint de dag met een korte heads-up, waarin we de dagindeling en prioriteiten bespreken. Daarna check je je e-mail en beantwoord je vragen van klanten. Gedurende de dag werk je samen met het team aan het werven van nieuwe klanten en ondersteun je bij klantonderzoeken en het opstellen van offertes. Ook denk je mee over strategien om onze klanten nog beter van dienst te zijn en werk je aan het opbouwen van langetermijnrelaties. Regelmatig krijg je de kans om klantgesprekken bij te wonen of zelfs zelfstandig te voeren. Wat leer je zoal? In het kort: klantgericht communiceren, salesstrategie en onderhandeling, project- en tijdmanagement en analyseren en rapporteren. Nieuwsgierig? Neem gerust contact met ons op!

Naar wie zijn wij op zoek?

Ben jij communicatief sterk, doelgericht en heb je een passie voor sales? Fairtix zoekt een gedreven junior accountmanager die relaties opbouwt en het verschil maakt voor onze klanten. Wie zoeken wij? Wij zoeken een student die: - Proactief en klantgericht is en kansen ziet om klanten verder te helpen. - Sterk is in communicatie en graag met mensen schakelt. - Doelgericht werkt en voldoening haalt uit het behalen van resultaten. - Analytisch inzicht heeft en klantbehoeften goed kan inschatten. Klinkt dit als jouw volgende uitdaging? Dan pas jij perfect in ons team bij Fairtix!

Wat biedt het bedrijf?

Als jong en dynamisch bedrijf bieden we je een stageplek waar je echt kunt meedenken over je eigen leerproces en weekindeling. Wat moet je leren, maar vooral ook: wat wl je leren, en hoe zie jij dat voor je? Wij staan klaar om jou te helpen je weg te vinden binnen de wereld sales. Samen ontwikkelen we jouw talenten, zodat je met een goed gevoel terugkijkt op een leerzame, uitdagende stageperiode. We maken samen een planning die jou zelfstandig aan de slag laat gaan, zodat je het beste uit jezelf kunt halen. Daarbij krijg je de begeleiding die je nodig hebt n de ruimte om zelf dingen uit te zoeken en te ontdekken. We verwachten dat jij nieuwsgierig bent, initiatief neemt, aangeeft wat je nodig hebt, en vooral graag wilt leren. Mis je nog ervaring of kennis? Geen zorgen! Wij staan klaar om je te ondersteunen, zodat je kunt groeien in de rol en vol vertrouwen aan de slag kunt.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
  • P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
  • P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
  • P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
  • P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
  • P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
  • Voert een commercieel traject uit
  • P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
  • P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
  • P4-K2-W6 Voert aftersales uit

Kenmerken

  • Met uitzicht op een vaste baan

lees verder