Junior accountmanager

Sanoco Gevelsystemen Commerciele Stage (MBO Niveau 3-4)

Stageomschrijving Ben jij een enthousiaste MBO-student en volg je een opleiding zoals Commercieel Medewerker, Ondernemen Handel, of Junior Account Manager? Wij hebben een leerzame en uitdagende stageplek voor jou! Als commercieel stagiair(e) krijg je de kans om mee te werken binnen ons dynamische team. Je gaat aan de slag met zowel klantcontact als sales-activiteiten, en je krijgt inzicht in alle aspecten van commercie binnen een professionele technische groothandel. Dit is jouw kans om de theorie uit de klas in de praktijk te brengen en waardevolle ervaring op te doen! Wat ga je doen? - Ondersteunen bij salesactiviteiten en klantcontacten. - Markt- en concurrentieonderzoek uitvoeren. - Helpen bij het opzetten van (online) marketingcampagnes. - Ondersteuning bieden aan het accountmanagement team. - Klantvragen beantwoorden en commercile kansen signaleren. - Stagevergoeding Eur. 400 pm.

Naar wie zijn wij op zoek?

Wat zoeken wij? - Je volgt een MBO niveau 3 of 4 opleiding Commercieel Medewerker, Ondernemen Handel, of Junior Account Manager. - Je bent minimaal 4 dagen per week beschikbaar voor een periode van 4-6 maanden. - Je hebt een proactieve houding, bent communicatief sterk en leert snel. - Je bent een echte teamspeler met een hands-on mentaliteit. Onze Kernwaarden - Klantgerichtheid: De klant staat altijd centraal. - Samenwerken: We doen het samen voor het beste resultaat. - Creativiteit: Ruimte voor nieuwe ideen. - Eerlijkheid: Open en eerlijk zijn tegen elkaar. - Doelgericht werken: Samen werken om doelen te bereiken.

Wat biedt het bedrijf?

Wat bieden wij? - Je bent een echte teamspeler met een hands-on mentaliteit. - Begeleiding door ervaren professionals die je graag de kneepjes van het vak leren. - Ondersteund door de nieuwste bedrijfssoftware. - Een gezellige werksfeer met leuke collega’s. - Stagevergoeding Eur. 400 pm.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
  • P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
  • P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
  • P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
  • P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
  • P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
  • Voert een commercieel traject uit
  • P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
  • P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
  • P4-K2-W6 Voert aftersales uit

lees verder