E-commerce specialist

Spar Holding B.V. (hoofdkantoor) Kom jij stage lopen in ons team?

Als tweede of derdejaars HBO of MBO student ben je beschikbaar om minimaal een half jaar aan de slag te gaan vanaf februari, eerder starten of later beginnen? Dat kan in overleg! Tijdens je meewerkstage krijg je een kijkje in de ‘keuken’ van de afdeling e-commerce bij SPAR. Team e-commerce is verantwoordelijk voor de voetjes over de vloer in de winkels via online marketing campagnes, en voor de online omzet op SPAR.nl, Thuisbezorgd en Uber Eats. Tijdens jouw stage ondersteun je het team bij diverse werkzaamheden en zal de focus liggen op content creatie en content management.

Naar wie zijn wij op zoek?

- je hebt affiniteit met social media en e-mail marketing - je bent nauwkeurig, creatief en bent gewend om met deadlines te werken - je beheerst de Nederlandse taal goed en kunt creatief schrijven - jij bent een echte zelfstarter; het is belangrijk dat je jezelf hierin herkent, omdat je veel zelf mag doen

Wat biedt het bedrijf?

· Je ontvangt op basis van een 40-urige werkweek €350 stagevergoeding die eens in de 4 weken wordt uitbetaald. · Je ontvangt een reiskostenvergoeding van €0,21 per km (met een maximum van 80km per dag). · SPAR is een moderne organisatie met een plezierige informele werksfeer, waar je volop de ruimte krijgt om je te ontwikkelen. · Natuurlijk faciliteren we ook een laptop voor jouw stageperiode, zo kun jij jouw opdrachten en werk goed doen. · Een werkplek op de marketing/e-commerce afdeling / thuiswerken in overleg · Vakantiedagen!

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder