Junior accountmanager

Key-Factor De leukste (Junior) accountmanager stageplaats in Waardenburg!

Wil je graag stage lopen als (Junior) accountmanager bij een modern en gezellig bedrijf? Stuur dan je CV en korte motivatie naar Josette! Key-Factor is een jong en dynamisch bedrijf dat op een nieuwe manier office support diensten verzorgt voor haar klanten. Wij werken vanuit ons kantoor in Waardenburg als secretaresse/office assistent-op-afstand voor tal van klanten zoals verenigingen, advocaten, paramedici, etc. met een team van 24 mensen. Je wordt meegenomen in het verkooptraject en mag mee naar nieuwe klanten voor intakegesprekken. Je mag samen met de directeur de acquisitie verzorgen en verschillende marktonderzoeken uitzetten. Mocht je zelf een goed idee hebben voor sales, staan we daar zeker voor open! We bieden jou een goede stagevergoeding, reiskostenvergoeding, leuke vrijdagmiddagborrels, een lieve kantoorhond, gezellige uitjes en een hele leuke en leerzame stageplaats!

Naar wie zijn wij op zoek?

Als (Junior) accountmanager moet je de Nederlandse taal goed beheersen, zowel in woord als geschrift. Verder verwachten we van jou dat je handig bent met computers, dus je kunt prima werken met Outlook, Word en Excel. Wij werken met Teamleader als sales-tool en we leren je daarmee goed te werken. UIteraard ben je digitaal handig en typ je vlot. We houden van pro-actieve stagiaires, jouw mening telt bij ons! Verder heb je een vlotte babbel en ben je niet bang om klanten te benaderen. Vriendelijkheid en klantgerichtheid vinden we erg belangrijk.

Wat biedt het bedrijf?

Werken in een gezellig team met kundige collega's. Je eigen bureau in een fijn kantoor met computer, telefoon en headset. Je krijgt goede begeleiding en veel verschillende taken, dus het is nooit saai;). Heb je zelf ook ideeën over hoe de sales nog beter kan bij ons? We luisteren graag naar jouw input! Werken bij ons betekent ook een duidelijke structuur in je werkdag. Als je het leuk vindt en tijd hebt, kun je ook vakantiewerk bij ons doen.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
  • P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
  • P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
  • P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
  • P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
  • P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
  • Voert een commercieel traject uit
  • P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
  • P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
  • P4-K2-W6 Voert aftersales uit

lees verder