E-commerce specialist

TouchFix B.V.

Je ondersteunt het ontwikkelen en bijhouden van onze websites en webshop. Waar liggen de kansen, hoe zorgen we ervoor dat de klant tevreden is, en blijft? TouchFix heeft veel verschillende soorten klanten. Van consument tot zakelijk (kleinzakelijk, MKB, grootzakelijk) verzekeraars en overheidsinstanties. Al deze verschillende klanten kijken anders naar een website. Onze bedoeling is om iedereen zo goed mogelijk te kunnen helpen, hiervoor zijn onze websites en webshop onmisbaar. Het analyseren van de vraag en het aanmaken van de juiste artikelen zijn daarbij essentieel in deze snel veranderende markt. Alleen zo kunnen de webshop succesvol maken. Tijdens het werk gaan we samen aan de slag om dit te realiseren. Hierbij leer je kansen inzien en hierop te anticiperen. Daarnaast ontwikkel je zo veel kennis van verschillende klantgroepen en daarbij behorende mogelijkheden.

Naar wie zijn wij op zoek?

Naar jou! Als je beschikt over de volgende vaardigheden of wanneer je het leuk vindt om bezig te zijn met: Organisatievaardigheden: De student moet in staat zijn om informatie en documentatie georganiseerd te houden, nauwkeurig werken is dan belangrijk. Communicatievaardigheden: Beheersing van de Nederlandse en of Engelse taal zijn cruciaal om te kunnen samenwerken met andere afdelingen binnen de organisatie, klanten en leveranciers. Daarnaast is de Engelse taal handig zijn voor de webshop en communicatie met onze buitenlandse klanten. Inlevingsvermogen: Meedenken met de klant is erg belangrijk. Hierdoor weet je want een klant online verwacht van TouchFix. Bij eventuele problemen in het belangrijk om deze te identificeren en vervolgens op te lossen. Verder heeft de student een oog voor detail zodat er niet ontbreekt of fout gaat.

Wat biedt het bedrijf?

TouchFix is een dynamisch bedrijf, waar we elke uitdaging aan gaan. Met de juiste mensen kan TouchFix doorgroeien naar een nog veel groter bedrijf waar uiteindelijk ook meer mogelijkheden zullen zijn. Wij bieden de mogelijkheid aan om als student door te groeien in het bedrijf en meer te leren over verschillende afdelingen en wellicht kan je na je stage hier komen werken. Wij hebben ook een fijne en gezellige werksfeer, wij halen elke dag uitgebreide lunch voor onze werknemers, spelen vaak ping pong tafelvoetbal en organiseren uitjes.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder