Leidinggevende leisure & hospitality

Molecaten Park Kuierpad Wordt onze nieuwe receptie topper voor nu en misschien wel in de toekomst!

Een onvergetelijke Molecaten vakantie begint en eindigt voor iedere gast op de receptie. Als stagiair op de receptie ben jij het gezicht van ons park en werk je dagelijks aan het behouden en verbeteren van de kwaliteit, de sfeer en uitstraling van het park. Dit omvat zowel vakantiegasten (telefonisch) te woord staan, in- en uitchecken van gasten en reserveringen aannemen en bevestigen. Samen met je collega's vorm je een hecht team dat klaar staat voor de gasten. Daarnaast is er natuurlijk ruimte voor jou specifieke doelen voor je stage, denk aan bijvoorbeeld projecten of stappen plannen die doorlopen dienen te worden. Niks is ons te gek. Door ons diverse team kan je op verschillende vlakken je vragen kwijt en aan je ontwikkeling werken.

Naar wie zijn wij op zoek?

Je bent open en eerlijk en houdt van een heldere communicatie Je bent verantwoordelijk en betrouwbaar Je bent sociaal en initiatiefrijk Je kunt goed plannen en organiseren Je bent enthousiast en kunt dit overbrengen op anderen Je bent gastgericht, stressbestendig, flexibel en gemotiveerd Je bent flexibel en bereid om in weekenden en in overleg tijdens vakanties en feestdagen stage te lopen.

Wat biedt het bedrijf?

Een fantastische stage waar je de kans krijgt om jezelf te ontwikkelen Leer de doelgroepen kennen van een vakantiepark Professionele begeleiding tijdens jouw stage De mogelijkheid om op het park te overnachten op onze kosten Kans om veel mensen te leren kennen! Een team die elkaar helpt op alle vlakken Doorgroeien binnen de organisatie? geen probleem, hier kijken we altijd naar.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
  • P3-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
  • P3-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
  • P3-K1-W3 Begeleidt activiteiten
  • P3-K1-W4 Rondt de activiteit af
  • P3-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
  • P3-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie
  • Geeft leiding
  • P3-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P3-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P3-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P3-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P3-K3-W3 Bewaakt financiën

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid

lees verder