Assistant Business Services

Handelsonderneming Chiel Meekes Financiele administratie en HR

Je gaat werken op de afdeling Finance en/of Human Resources (HR). Deze afdeling speelt een cruciale rol binnen het bedrijf door de financiële administratie en personeelszaken te beheren. Je hebt regelmatig contact met collega's van andere afdelingen, leveranciers en klanten om ervoor te zorgen dat alle administratieve processen efficiënt en correct verlopen. Als administratief medewerker op de financiële en/of HR-afdeling heb je een veelzijdige en leerzame werkplek waar je waardevolle ervaring opdoet in zowel financiële als HR-administratie. Je werkt in een dynamische omgeving waar nauwkeurigheid, efficiëntie en communicatie centraal staan. Door je bijdrage aan het tijdig, juist en volledig administreren van alle facturen, verkoop en inkoop/kosten, speel je een belangrijke rol in het succes van de organisatie.

Naar wie zijn wij op zoek?

Nauwkeurigheid: Het vermogen om fouten te minimaliseren door aandacht te besteden aan details bij het verwerken van financiële gegevens en HR-documenten. Precisie: Het vermogen om gegevens exact te registreren en rapportages correct op te stellen. Netheid: Het vermogen om een georganiseerde werkplek en administratie bij te houden, zodat alles gemakkelijk te vinden en te gebruiken is.

Wat biedt het bedrijf?

Kom werken in een dynamisch en jong team dat hard werken combineert met een gezellige en ondersteunende werkomgeving.

Wat ga je leren?

  • Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
  • B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
  • B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
  • B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
  • B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
  • Verricht ondersteunende werkzaamheden in de zakelijke dienstverlening
  • P1-K1-W1 Voert facilitaire werkzaamheden uit
  • P1-K1-W2 Voert logistieke werkzaamheden uit

lees verder