Expert IT systems and devices

Shared Service Center DeSom Stagelopen bij servicedesk van SSC DeSom

De student zal vooral aanwezig zijn bij de frontoffice. Meekrijgen wat daar dagelijks speelt en meehelpen om sommige van deze problemen op te lossen.

Naar wie zijn wij op zoek?

Een enthousiaste werkhouding en iemand die het leuk vindt om in een team te werken.

Wat biedt het bedrijf?

Een fijne leer / werkplek waarin de student zich kan ontwikkelen en kan proeven aan ict in de praktijk.

Wat ga je leren?

  • Ondersteunt gebruikers
  • B1-K1-W1 Handelt meldingen af
  • B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
  • B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
  • Beheert de infrastructuur
  • B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • Beheert applicaties
  • B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
  • B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
  • Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
  • P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
  • P2-K1-W2 Automatiseert processen
  • P2-K1-W3 Beheert databases
  • Controleert de security
  • P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
  • P2-K2-W2 Reageert op security incidenten

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid

lees verder