123watches B.V. Enthousiaste en energieke E-commerce specialist gezocht!
Zou jij het leuk vinden om een actieve rol te spelen binnen een groeiende webshop? Momenteel verwerken we dagelijks honderden bestellingen, maar er is nog volop ruimte om verder te verbeteren. Jij wordt onderdeel van een hecht team van zes collega's, die ieder op hun eigen unieke manier bijdragen aan ons succes. Ook voor ontspanning zit jij bij ons aan het goed adres! Wij houden ervan om een potje Air hockey, Mario kart of een potje darten te doen om even de ontspanning te vinden. Waar houd jij je mee bezig? - Product teksten schrijven - Social media’s beheren - Email marketing beheren - Analyses maken van de website - Het verbeteren van onze E-mail marketing - Klanten en de doelgroep in kaart brengen - Het maken van een customer journey - In contact zijn met een marketingbureau en andere klanten Dit is een kleine greep uit onze werkzaamheden. Mocht jij genteresseerd zijn dan zullen wij alles toelichten in een gesprek.
Naar wie zijn wij op zoek?
We verwachten dat de stagenemer leergierig is, gemotiveerd, accuraat en secuur kan werken.
Wat biedt het bedrijf?
We zijn een hecht team van 6 collega's die dagelijks alle werkzaamheden in een gemoedelijke sfeer verwerken. We zijn recent verhuisd naar een nieuwbouwpand waar alle faciliteiten en ontspanningsmomenten beschikbaar zijn. Ook worden stagiaires gewaardeerd en zijn jullie ook een belangrijk onderdeel van team 123watches!
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
- P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5 Participeert in netwerken
- Voert digitale operationele activiteiten uit
- P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen