Deynos bv Stage vacature voor een studerende e-commerce topper in de automotive
Heb je meer dan gemiddelde interesse in de autobranche, dan is Deynos jouw ideale stagebedrijf! Ben jij een e-commerce topper, leergierig & ondernemend en wil jij naast nog meer kennis op doen, ook de kennis die je al hebt geleerd tijdens jouw studie toepassen in het echt bij Deynos?! Je gaat aan de slag met een specifieke product(groep) en brengt onder andere de Customer Journey in kaart. Daarnaast onderzoek je hoe je de latente behoeften bij een klant kunt opwekken en op welke manier je hun aandacht het beste kunt trekken. Je creëert een marketingcampagne en voer hem uit, in keuzes en mogelijkheden is er veel vrijheid en wanneer je jouw idee kan onderbouwen dan is (bijna) alles mogelijk. We beschouwen je als een echte medeweker en naast het project waar je je mee bezig gaat houden, denk en werk je mee in e-commerce gerelateerde ontwikkelingen binnen Deynos. Denk hierbij aan het optimaliseren van de webshop, SEO & SEA activiteiten
Naar wie zijn wij op zoek?
Wij zijn opzoek naar iemand die leergierig is, het leuk vindt nieuwe dingen te leren en die obstakels en problemen oplost en vertaald naar iets positiefs. Ook is het belangrijk dan iemand ondernemend is en zelf initiatief neemt, je wordt begeleid en krijgt een specifiek eigen project. Het is van belang dat je de Nederlandse taal goed beheerst.
Wat biedt het bedrijf?
Een leuke interessante baan in een gezellig klein leerbedrijf. We hebben een hecht team. We gaan niet met elkaar op vakantie, maar delen graag stukjes van ons privé leven. We vinden het belangrijk om op vrijdagmiddag met een drankje het weekend in te luiden. Je krijg de mogelijkheid een volledige marketingcampagne op te zetten en krijgt met alle aspecten binnen de functie e-commerce specialist te maken. Wij helpen je graag met jouw ontwikkeling als e-commerce topper, ook na het afronden van de BOL opleiding.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
- P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5 Participeert in netwerken
- Voert digitale operationele activiteiten uit
- P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen