Tegeldepot (Klanten)Service/ Info medewerker
De student komt te werken op onze dynamische info/(klanten)service afdeling in een team van gemotiveerde collega's die iedere dag op elk vlak het beste eruit willen halen voor onze klanten en leveranciers. Je beantwoord vragen via de telefoon, werkt je mailbox bij en zorgt er voor dat vragen via WhatsApp en Chat opgepakt kunnen worden. Je kan snel schakelen en weet snel de juiste informatie te verzamelen voor een concreet antwoord. Je bent met diverse zaken bezig. Zo adviseer je over de montage van een wastafel, bel je de leverancier over levertijden, bekijk je met de klant alternatieven voor een niet leverbare spiegel of ga je in gesprek over een nog te betalen factuur, kortom er is geen uur hetzelfde binnen dit bedrijf. Voor je opdrachten is er de ruimte om ook eens mee te kijken op de afdeling verkoop of marketing, daar krijg je alle ruimte voor.
Naar wie zijn wij op zoek?
- je bent een ondernemend type en wil graag leren - Je neemt snel kennis op en vertaalt deze door in je werkzaamheden - Je bent niet bang om een telefoongesprek te voeren met een klant en weet op een correcte manier kaders aan te geven - Je bent innovatief en denkt actief mee in hoe het eventueel beter kan Je staat achter onze gezamenlijke afspraak er een goede stage van te maken en je conformeert je aan de regels die binnen Tegeldepot gelden.
Wat biedt het bedrijf?
Als leerbedrijf bieden wij studenten de ruimte om zichzelf te ontwikkelen binnen het vakgebied wat je hebt gekozen, zelfs vervolg stages kunnen besproken worden als de klik er is van beide kanten. Uit de praktijk hebben wij meer dan genoeg voorbeelden van stagiairs die na hun stage een bijbaan of gewoon een baan bij ons hebben gevonden! Als leerbedrijf zullen wij er alles aan doen om jou de kneepjes van het vak te leren en zullen je direct opnemen in ons team, want samen komen wij verder!
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Voert een commercieel traject uit
- P1-K1-W1 Bereidt een commercieel traject voor
- P1-K1-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- P1-K1-W3 Presenteert en profileert het commerciële aanbod van de onderneming
- P1-K1-W4 Voert een verkoopgesprek
- P1-K1-W5 Doet klanten een commercieel aanbod
- P1-K1-W6 Verzorgt het interne ordertraject
- P1-K1-W7 Voert aftersales uit