E-commerce specialist

Kip Aloha damesmode & accessoires E-commerce Specialist in de damesmode: Jouw Avontuur Begint bij Kip Aloha!

Welkom bij Kip Aloha Damesmode! Als E-commerce specialist ga je hier praktijkervaring opdoen in webshop beheer, digitale marketing, data-analyse en samenwerking met ons team. Je krijgt de kans om je vaardigheden te ontwikkelen en een vliegende start te maken in je e-commerce carrière. We moedigen actieve deelname en vragen aan, en kijken ernaar uit om samen te werken aan het bereiken van onze doelen.

Naar wie zijn wij op zoek?

Bij Kip Aloha damesmode zijn we op zoek naar enthousiaste e-commerce specialisten die beschikken over een mix van vaardigheden. We waarderen een vlotte babbel om klanten te begrijpen en te helpen, oog voor details om onze website perfect te optimaliseren, en creativiteit om nieuwe ideeën voor onze online webshop te bedenken. Samen streven we naar e-commerce excellence! Wees er als de kippetjes bij!

Wat biedt het bedrijf?

Als leerbedrijf bieden we onze studenten en werknemers een boeiende leeromgeving waarin ze kunnen groeien. Bij Kip Aloha damesmode krijg je niet alleen de kans om je vaardigheden in e-commerce te ontwikkelen, maar we moedigen ook doorgroeimogelijkheden aan. Er is zelfs de mogelijkheid voor een vaste aanstelling voor getalenteerde teamleden. Onze gezellige lunchruimte en hechte teamspirit maken de werkomgeving nog aangenamer!

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder