Allround Assistant Business Services

Ned Personeel B.V. Bij NED Personeel hebben we een leuke werk / leer plek.

- Controleren en verwerken van gewerkte uren - Het verwerken van ziekte en verlof - Het verwerken van mutaties, vergoedingen en inhoudingen - Documenten AVG-proof verwerken - Actueel houden van informatie in het medewerkers dossier - Overige administratieve ondersteuning.

Naar wie zijn wij op zoek?

Je bent communicatief vaardig, werkt nauwkeurig en je ziet geen enkel detail over het hoofd. Je bent flexibel (ad-hoc zaken, samenwerken, etc.), wilt graag leren en je beheerst de Nederlandse taal goed in woord en geschrift. Je kunt goed omgaan met werkdruk, jij werkt gewoon lekker door en houdt het hoofd koel.

Wat biedt het bedrijf?

NED Personeel is uw persoonlijke personeelsspecialist. We hebben alles in huis om uw bedrijf volledig te ontzorgen als het gaat om personeelszaken. Personeelszaken zijn NED-zaken! De gedrevenheid van onze eigen NED-mensen onderscheidt ons van andere aanbieders. Ambitieus en vastberaden maken we graag nèt dat verschil en lopen we nèt een stapje harder. NED Personeel is een ambitieuze organisatie die groei ambities heeft. Dat betekend dat je mee kan groeien met ons bedrijf en dat wij in jou willen investeren. Maar het betekend ook werken in een gezellige informele sfeer waar de gezamenlijke lunches, themadagen en vrijdagmiddagborrel bijdragen aan het werkplezier.

Wat ga je leren?

  • Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
  • B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
  • B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
  • B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
  • B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
  • Verricht werkzaamheden ten behoeve van bedrijfsprocessen in de zakelijke dienstverlening
  • P2-K1-W1 Ondersteunt bij het leveren van managementinformatie
  • P2-K1-W2 Voert financiële processen uit
  • P2-K1-W3 Organiseert planning en voorraadbeheer
  • P2-K1-W4 Voert marketing en communicatie-werkzaamheden uit

lees verder