AUXZENZE B.V.
Wij hebben een ICT SupportDesk die onze diensten bewaken en beheren. Diensten bestaan uit kantoorautomatisering, cloudtoepassingen (Azure), netwerken (firewalls, switches en verbindingen), datacenter hosting (Hyper-V), Internet-of-Things diensten. Wij werken volgens de ITIL methode en hebben een veelzijdigheid aan klanten. Naast beheer doen we ook regelmatig projecten in heel Nederland om diensten te installeren.
Wat ga je leren?
- Ondersteunt gebruikers
- B1-K1-W1 Handelt meldingen af
- B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
- B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
- Beheert de infrastructuur
- B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Beheert applicaties
- B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
- B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
- Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
- P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
- P2-K1-W2 Automatiseert processen
- P2-K1-W3 Beheert databases
- Controleert de security
- P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
- P2-K2-W2 Reageert op security incidenten
lees verder