Transparant Financieel Advies Stageplaats backoffice medewerker verzekeringen & hypotheken
Als stagiair(e) Backoffice Medewerker ondersteun je de adviseurs in het verwerken en beheren van dossiers rondom verzekeringen en hypotheken. Je draagt bij aan een vlotte en correcte afhandeling van administratieve processen. Jouw taken kunnen onder andere zijn: Ondersteunen bij het opstellen, controleren en verwerken van polisdocumenten en hypotheekstukken Klantgegevens invoeren en actualiseren in het systeem Verwerken van mutaties en aanvragen voor verzekeringen en hypotheken Archiveren en digitaal beheren van klantdossiers Contact onderhouden met verzekeraars, hypotheekverstrekkers en klanten (voornamelijk schriftelijk) Voorbereiden van adviesgesprekken door het verzamelen van benodigde stukken Signaleren van onvolledigheden of fouten in documenten en deze rapporteren aan de verantwoordelijke collega
Naar wie zijn wij op zoek?
Je volgt een MBO-opleiding niveau 4: Legal, Insurance & HR Services Specialist Je zit in het laatste jaar van je opleiding en zoekt een leerzame, praktijkgerichte stageplek Je bent nauwkeurig, leergierig en klantgericht Je kunt zelfstandig werken maar functioneert ook goed in een team Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift Affiniteit met financiële dienstverlening is een pré
Wat biedt het bedrijf?
Een leerzame stage met goede begeleiding binnen een professionele organisatie Ruimte om mee te kijken in diverse processen binnen de financiële dienstverlening Mogelijkheden om relevante werkervaring op te doen en je verder te ontwikkelen Een prettige werksfeer in een klein team met korte lijnen en betrokken collega’s Stagevergoeding in overleg
Wat ga je leren?
- Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
- B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
- B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
- B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
- B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
- Ondersteunt bij juridische en HR adviestrajecten
- P5-K1-W1 Levert managementinformatie
- P5-K1-W2 Ondersteunt juridische of hr aanvragen en opdrachten
- P5-K1-W3 Stelt standaarddocumenten op of vult ze in