Junior accountmanager

Digiwijzer Nederland B.V. Gezocht: proactief stagetalent accountmanager (en niet vies van gezelligheid)

Digiwijzer is een organisatie die op een unieke werkwijze, met een uitgebreide online leeromgeving, de leerlingen op de basisschool onderwijst op het gebied van Digitale Geletterdheid. Dagelijks gaan duizenden leerlingen door ons systeem in, om dingen te leren over Social Media, programma’s als Word/PowerPoint, nepnieuws en nog veel meer. Wij ontwikkelen dagelijks lessen, hebben er al 150+ ontwikkeld en werken samen met influencers om ons doel te bereiken. Als stagiair back-office zal je je de eerste weken gaan verdiepen in de organisatie en de digitale leeromgeving, waarna je vervolgens zelf in het systeem aan de slag gaat. Digiwijzer is een jonge, nieuwe organisatie waardoor geen week hetzelfde is en de werkzaamheden afwisselend zijn.

Naar wie zijn wij op zoek?

Wij zoeken gedreven en ambitieuze talenten die ons team kunnen versterken en willen bijdragen aan de veranderende wereld van het onderwijs. Dit brengt elke dag nieuwe uitdagingen met zich mee, waardoor je je geen dag zult vervelen. Ben jij klaar om jouw kennis in te zetten in de praktijk en daarmee écht het verschil te maken? Dan is dit je kans! We vinden het belangrijk dat je: • Affiniteit hebt met het onderwijs • Energie krijgt van tevreden collega’s en klanten • Nauwkeurig kunt werken • Klantvriendelijk, behulpzaam en verantwoordelijk bent • Een proactieve en leergierige houding hebt • Goed kunt samenwerken in een team, maar ook zelfstandig aan de slag kan • Goed bent in de Nederlandse taal, zowel woord als geschrift • Communicatief vaardig bent

Wat biedt het bedrijf?

Als stagiair zien wij jou als échte collega en onderdeel van ons sales team. Je maakt kennis met verschillende casussen, assisteert bij het maken van voorstellen, onderhoudt klantcontact en bouwt nieuwe relaties op. Daarnaast woon je meetings met klanten bij, monitor je klanttevredenheid en plan je afspraken in. • Een uitdagende stageplek in een innovatieve en snelgroeiende organisatie • Professionele begeleiding en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling • Een inspirerende werkomgeving met een werkplek op een gloednieuw kantoor • Flexibele werktijden en de mogelijkheid tot thuiswerken • Een prettige stagevergoeding • Gezellige uitjes en borrels met het leukste team van Nederland (echt waar)

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
  • P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
  • P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
  • P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
  • P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
  • P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
  • Voert een commercieel traject uit
  • P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
  • P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
  • P4-K2-W6 Voert aftersales uit

lees verder