Allround hospitality medewerker

Ibis Den Haag Scheveningen Front Office stagiair voor een gezellig 3* hotel gezocht!

Als stagiair(e) verwelkom je onze gasten en check je ze in door middel van onze systemen. Je beantwoordt hun vragen en kan hen alles vertellen over de omgeving en de stad. In jouw functie als stagiair(e) Front Office heb je veel contact met de andere afdelingen (Housekeeping, Reserveringen, F&B) en assisteert deze waar nodig. Jij leert tijdens je stage dat op de achtergrond alle processen zo geregeld zijn, dat de gast het in onze service niets ontbreekt. Je beantwoordt de telefoon en de binnenkomende e-mail, je verwerkt de betalingen, maakt rekeningen op en verzorgt de post. Bij het uitchecken weet je tot slot, deze gast heeft een onvergetelijk verblijf gehad. Kortom een ontzettend leuke stageplek binnen de afdeling Front Office waar je ontzettend veel kunt leren!

Naar wie zijn wij op zoek?

Voor deze stageplaats in de Front Office zijn we op zoek naar een leergierige stagiair(e) die flexibel is en geen bezwaar heeft om in wisselende diensten te werken. Gast- en servicegerichtheid en gevoel voor commercie zijn voor jou zelfsprekend. Je bent ‘outgoing’, communicatief zeer sterk en je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend. We zijn op zoek naar een enthousiaste stagiair(e) die: Het leuk vindt om nieuwe dingen te leren en weet van aanpakken: Een MBO-opleiding volgt in studierichting Hotelmanagement, Front Office, Luchtvaartdienstverlening, horeca of toerisme Gevoel voor humor heeft.

Wat biedt het bedrijf?

Het Leerbedrijf biedt de stagiaire werken in een gezellig en hecht team met eventuele doorgroeimogelijkheden en de mogelijkheid om door te kunnen groeien binnen de ACCOR organisatie.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klant/gast/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • Voert administratieve processen uit
  • B1-K2-W1 Houdt de voorraad bij
  • B1-K2-W2 Verzamelt en verwerkt informatie
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • Organiseert en voert activiteiten uit
  • B1-K3-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
  • B1-K3-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
  • B1-K3-W3 Begeleidt activiteiten
  • B1-K3-W4 Rondt de activiteit af
  • Werkt in de gastvrijheidsbranche
  • B1-K4-W1 Voert voorbereidende werkzaamheden uit
  • B1-K4-W2 Neemt reserveringen aan en adviseert de gasten
  • B1-K4-W3 Adviseert gasten en registreert de bestelling
  • B1-K4-W4 Maakt dranken serveergereed
  • B1-K4-W5 Serveert de bestelling en ruimt af
  • B1-K4-W6 Creëert en onderhoudt de sfeer
  • B1-K4-W7 Bewaakt het sociaal-hygiënisch beleid
  • B1-K4-W8 Voert afrondende werkzaamheden uit

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder