Allround hospitality medewerker

Hotel Des Indes Medewerker receptie / hospitality

Jij zult je in jouw functie bezighouden met gasten bij zowel de Front Office als in de lobby. Hier wordt van jou verwacht dat je je proactief opstelt en contact zoekt om de gast zo goed mogelijk van dienst te zijn. Jouw voornaamste taken zullen zijn: Het in- en uitchecken van de gasten. Het verstrekken van informatie over verschillende attracties en events in Den Haag. Aannemen en afhandelen van telefoongesprekken, denk hierbij aan het verstrekken van informatie en aannemen van nieuwe reserveringen. Upselling van verschillende kamertypes. Met jouw houding en proactieve inzet zorgen voor een optimale gastbeleving. Zorgdragen voor een optimale communicatie tussen verschillende collega’s en afdelingen. Afhandelen van eventuele klachten naar tevredenheid van de gasten. Verschillende administratieve werkzaamheden tijdens jouw dienst. Daarnaast zul je ook assisteren in het begeleiden van stagiaires en samen met het team werken volgens de brand-standaarden.

Naar wie zijn wij op zoek?

Een enthousiaste collega met een passie voor gastvrijheid en hotellerie, die: MBO/HBO werk en denkniveau heeft; 5 dagen per week beschikbaar is; Niet bang is om op gasten af te stappen en gastvrij handelt; Beschikt over goede communicatieve vaardigheden: Nederlandse & Engelse taal in zowel mondeling als in schrift; Recente ervaring in de Front Office heeft; Een echte teamplayer is; Stressbestendig is; Kennis van Opera (PMS) is een pré. Deze functie is beschikbaar voor full time waarbij je op elke dag van de week ingeroosterd kan worden. Flexibiliteit hierin is belangrijk.

Wat biedt het bedrijf?

• Aantrekkelijke stagevergoeding van 480 euro per maand, bij 5 dagen per week stage; • Be Our Guest - 50% korting bij bezoek aan onze F&B outlets. • Het ‘Weet Waar je Werkt’ programma, een overnachting met valet parking, inclusief ontbijt in het restaurant zodat jij ervaart wat de gasten ervaren. • Employee en Friends & Family rate, speciaal tarief op kamer overnachtingen voor jou, jouw familie & vrienden. • Geniet van 40% korting op hotelovernachtingen wereldwijd bij aangesloten hotels via Hotel Employee Rate. • Exclusieve kortingen op producten en maak kans op prijzen via Personeelsvoordeelwinkel. • Remarkable Moments (beloningsprogramma)

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klant/gast/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • Voert administratieve processen uit
  • B1-K2-W1 Houdt de voorraad bij
  • B1-K2-W2 Verzamelt en verwerkt informatie
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • Organiseert en voert activiteiten uit
  • B1-K3-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
  • B1-K3-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W3 Begeleidt activiteiten
  • B1-K3-W4 Rondt de activiteit af
  • Werkt in de gastvrijheidsbranche
  • B1-K4-W1 Voert voorbereidende werkzaamheden uit
  • B1-K4-W2 Neemt reserveringen aan en adviseert de gasten
  • B1-K4-W3 Adviseert gasten en registreert de bestelling
  • B1-K4-W4 Maakt dranken serveergereed
  • B1-K4-W5 Serveert de bestelling en ruimt af
  • B1-K4-W6 Creëert en onderhoudt de sfeer
  • B1-K4-W7 Bewaakt het sociaal-hygiënisch beleid
  • B1-K4-W8 Voert afrondende werkzaamheden uit

Kenmerken

  • Met uitzicht op een vaste baan
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat
  • Opleiden voor een mbo-certificaat

lees verder