Allround hospitality medewerker

Inntel Hotels Den Haag Marina Beach (Groeps)Reserveringen stage aan zee! Kom stage lopen bij ons nieuwe en iconische hotel gelegen op het noordelijk havenhoofd van Scheveningen

Als stagiaire (groeps)reserveringen ziet je dag er ongeveer zo uit. S’ ochtends kom je in het hotel aan en praat je bij met collega’s om te horen hoe het in het hotel loopt. Op je werkplek ga je aan de slag met de binnengekomen e-mails. Samen met het team kijk je welke mails en reserveringen je oppakt. Je stuurt een bevestiging en verwerkt deze in het boekingssysteem. Tussendoor neem je telefoontjes aan om vragen van (potentiële) gasten te beantwoorden. Daarnaast spring je bij om groepsreserveringen te ondersteunen met het beantwoorden van binnenkomende mails en aanvragen. • Het eerste aanspreekpunt zijn voor onze gasten tijdens het boekingsproces tot aan hun aankomst in het hotel; • Het aannemen en bevestigen van de reserveringen, inclusief een correcte verwerking in het reserveringssysteem; • Communiceren met alle operationele afdelingen van de hotels zodat het verblijf van de gasten vlekkeloos verloopt; • Administratieve en financiële afhandeling van de boekingen.

Naar wie zijn wij op zoek?

• Je volgt een MBO/HBO opleiding toerisme, hotelschool of een andere relevante opleiding; • Je zoekt een afwisselende en uitdagende meewerkstage of managementstage; • Afstudeeropdrachten zijn welkom; • Je vindt het om als visitekaartje van het hotel naar buiten te treden; • Je bent accuraat en verliest details nooit uit het oog; • Je bent gastvrij en speelt goed in op de wensen van onze gasten; • Je bent communicatief vaardig; • Je spreekt Nederlands en Engels.

Wat biedt het bedrijf?

• Een stagevergoeding van €500,- bruto op basis van een 38-urige werkweek; • Reiskostenvergoeding (>10 km woon-werkafstand, indien geen studenten OV chipkaart); • Werken in een hecht team midden in de actie van de hotels; • Maandelijks ontvang je je salaris op een vaste betaaldatum; • Vanaf €35,- kun je zelf verblijven in een van onze hotels, daarnaast krijgt je 20% korting op F&B; • Een bedrijfsuniform; • Jaarlijks themafeest met alle collega’s; • Interessante doorgroeimogelijkheden binnen de keten.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klant/gast/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • Voert administratieve processen uit
  • B1-K2-W1 Houdt de voorraad bij
  • B1-K2-W2 Verzamelt en verwerkt informatie
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • Organiseert en voert activiteiten uit
  • B1-K3-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
  • B1-K3-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
  • B1-K3-W3 Begeleidt activiteiten
  • B1-K3-W4 Rondt de activiteit af
  • Werkt in de gastvrijheidsbranche
  • B1-K4-W1 Voert voorbereidende werkzaamheden uit
  • B1-K4-W2 Neemt reserveringen aan en adviseert de gasten
  • B1-K4-W3 Adviseert gasten en registreert de bestelling
  • B1-K4-W4 Maakt dranken serveergereed
  • B1-K4-W5 Serveert de bestelling en ruimt af
  • B1-K4-W6 Creëert en onderhoudt de sfeer
  • B1-K4-W7 Bewaakt het sociaal-hygiënisch beleid
  • B1-K4-W8 Voert afrondende werkzaamheden uit

lees verder