Kronenburg Hospitality & Event Staff B.V. Hospitality met de Hoofdletter H
Kronenburg staat voor Excellence in Hospitality & Event Support! En daarom hebben wij de afgelopen 25 jaar vele leuke en bijzondere opdrachten voor talloze gerenommeerde bedrijven en instellingen mogen doen. Als management assistent komt er met jouw hulp iedere dag iets moois tot stand. Iedere dag en opdracht is anders en uniek! Een greep uit onze agenda. Musical Soldaat van Oranje - Ontvangst en begeleiding van de zakelijke arrangementen. Prinsjesdag in de Ridderzaal - De formele ontvangst en placering van de genodigden. Zakelijke congressen - Ontvangst op de Airports en begeleiding naar de transfers, welcome desks in de hotels, registratie op locatie en uitgifte badges, sprekersbegeleiding en zaal assistentie, algehele ondersteuning van de congres organisatie. Ministriele ontvangsten - (VIP)begeleiding delegaties. Promotie Campagnes - Productintroductie, informeren en enthousiasmeren van bezoekers, passanten. Kortom uiteenlopende events waar wij iedere dag blij van worden!
Naar wie zijn wij op zoek?
Leuke collega, representatief, Hospitality DNA, communicatief vaardig, goede beheersing Nederlands & Engels. Je hebt oog voor detail en zet graag de puntjes op de i. Geen 9:00-17:00 mentaliteit.
Wat biedt het bedrijf?
Gezellig team, afwisselende projecten, werk op locatie en op kantoor.
Wat ga je leren?
- Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
- B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
- B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
- B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
- B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
- Voert office & management support uit
- P3-K1-W1 Levert managementinformatie
- P3-K1-W2 Ondersteunt bij ontwikkelen van corporate information
- P3-K1-W3 Handelt administratieve en financiële zaken af
- P3-K1-W4 Organiseert interne bijeenkomsten