Office & Management Support Specialist

The Blue Hour B.V. Management assistant

Je werkt met het hele team samen. Met onze Operations Manager plan je bijvoorbeeld sessies met onze klanten, met de directeur verzorg je contractbeheer of facturatie en met de onderzoekers maak je samen een contactenlijst voor het marktonderzoek. Je maakt impact op onze werkzaamheden en onze klanten zullen merkbaar beter bediend worden door jouw rol in onze organisatie. Werkzaamheden: Klaarzetten van facturen voor accordering/betaling; Agendabeheer van de directeur en operations manager; Maken van projectplanning ism operations manager; Controleren en bijwerken van onze tijdregistratiesysteem en bespreken; Beheren van financieel budget voor zelfstandig inkoop kantoor artikelen; Opsporen onnodige kosten (zoals licenties voor oud medewerkers); Versturen van overeenkomsten naar klanten; Wekelijks klaarzetten van management informatie.

Naar wie zijn wij op zoek?

- We verwachten dat je zeer proactief bent en wel wat ervaring hebt met officemanagement. - Het is een pré als je thuis bent in social media. - Minimaal niveau 3 - Minimaal 3 dagen per week beschikbaar.

Wat biedt het bedrijf?

Ons team bestaat deels uit mensen met veel werkervaring en deels uit jong talent maar we hebben één ding gemeen: we zijn erg sociaal. De borrel en samen lunchen staan hoog in het vaandel. Op vrijdagmiddag vind je ons in de “relax-ruimte”voor een potje virtueel racen, tafeltennis of darts. – Mooie werkplek in Den Haag 5 minuten fietsen van het Centraal Station en 5 min lopen van Station Voorburg – Trainingen door je ‘buddy’ en onze externe coaches; – Mogelijk zicht op een vast dienstverband.

Wat ga je leren?

  • Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
  • B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
  • B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
  • B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
  • B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
  • Voert office & management support uit
  • P3-K1-W1 Levert managementinformatie
  • P3-K1-W2 Ondersteunt bij ontwikkelen van corporate information
  • P3-K1-W3 Handelt administratieve en financiële zaken af
  • P3-K1-W4 Organiseert interne bijeenkomsten

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid

lees verder