Expert IT systems and devices

VOIPZeker B.V. Uitdagende telecom Support medewerker

Geen dag is hetzelfde. Je gaat werken bij de Helpdesk waar je de telefooncentrale van bedrijven gaat instellen op afstand, evenals de randapparatuur. De centrale is complexe technologie die wij simpel hebben gemaakt. Het is aan jou om deze door en door te gaan kennen zodat je klanten van een optimale oplossing kunt voorzien. Je leert hoe je toestellen en apps configureert om de dienst te leveren. Telefonisch en per e-mail sta je onze klanten te woord om een nieuw afgenomen diensten te installeren of wanneer er problemen te troubleshooten. Wij leveren zowel telefonie als internet aan bedrijven en daardoor zul je ook leren hoe een bedrijfsnetwerk zich kan gedragen en welke verstoringen er kunnen zijn zodat jij deze kan verhelpen.

Naar wie zijn wij op zoek?

Deze stage is geschikt voor laatstejaars student die zich graag wil onderdompelen in de wereld van telecom. Je dient daarbij de beschikken over kennis van randapparatuur zoals Routers en switches en modems. Daarnaast gaan wij ervanuit dat je de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift beheerst.

Wat biedt het bedrijf?

Wij bieden je naast een prachtig panoramisch uitzicht over den haag en je eigen kantoorruimte en uitdagende functie waarbij geen dag hetzelfde is. Je leert hier veel over technologie van telecommunicatie en netwerken. Er is ook een mogelijkheid om vast in dienst te komen!

Wat ga je leren?

  • Ondersteunt gebruikers
  • B1-K1-W1 Handelt meldingen af
  • B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
  • B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
  • Beheert de infrastructuur
  • B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • Beheert applicaties
  • B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
  • B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
  • Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
  • P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
  • P2-K1-W2 Automatiseert processen
  • P2-K1-W3 Beheert databases
  • Controleert de security
  • P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
  • P2-K2-W2 Reageert op security incidenten

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid

lees verder