Leidinggevende travel & hospitality

Hotel-Bistro 't Keershuys

Binnen deze front office stage draag je als gezicht van de bistro en het hotel de verantwoordelijkheid om overzicht te houden en een representatief beeld over te brengen op de gasten. Werk je graag met een lach op je gezicht? Houd je ervan om met mensen te werken van overal ter wereld? Ben jij een persoon die ondanks je harde werk een onvergetelijke indruk achterlaat op de gast? We leiden je graag zo breed mogelijk op en nemen je mee door de hele front office molen van het bedrijf. Op deze manier kun je voor jezelf een duidelijk beeld schetsen over waar je talenten, interesses en verbeterpunten liggen. Met die kennis zul je gegarandeerd sprongen maken in je professionele loopbaan. De verantwoordelijkheden binnen de stage: • Het verwelkomen van gasten • Check-in/check-out van gasten • Reserveringen managen voor restaurant en hotel • Gasten bedienen en bestellingen opnemen • Bar werkzaamheden • Openen en afsluiten van de zaak • Supervisie over de housekeeping

Naar wie zijn wij op zoek?

Beschik jij over de volgende skills? • ‘Gastvrij’ - je geniet ervan om gasten een verwelkomend gevoel te geven. • ‘Gepassioneerd’ - je werkt hard met veel liefde en plezier. • ‘Team speler’ - je komt het meest tot je recht in een sterk team en kunt hierin goed aansturen. • ‘Sociaal’ - overal je sociale skills valt niet te twisten, jij kan goed overweg met iedereen in vrijwel elke situatie.

Wat biedt het bedrijf?

Binnen ons bedrijf is er naast de all-round kennis die je op zult doen vaak ook de mogelijkheid om door te groeien binnen het bedrijf zelf, na je stage. We zijn altijd blij met stagiaires die we verder kunnen opleiden in ons team voor de lange termijn. Ook staat het welzijn van onze werknemers op een hoge plek binnen onze prioriteiten lijst, daarom ondersteunen we graag in het vinden van een geschikte woonplek dichtbij onze locatie. Mocht reizen met het openbaar vervoer nodig zijn, hebben we het voordeel dat ons restaurant en hotel zich zeer dichtbij het Centraal Station bevindt.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Realiseert commercieel aanbod
  • P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
  • P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding
  • P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P4-K3-W3 Bewaakt financiën

Kenmerken

  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder