ITG Companies Leergierige (all round) Supporter voor ITG
Als stagiair binnen ons brede Supportteam kom je in aanraking met elke afdeling van ITG. Je werkt namelijk mee aan het totaalproces, vanaf binnenkomst van de klant, het ondersteunen van de Product Managers tot aan de uitwerking van reisbescheiden en het ontzorgen van de klant. Zo ondersteun je de afdeling Verkoop vanuit de diverse reislabels met het uitwerken van reisvoorstellen en het voorbereiden van offertes. Ook het ontvangen en het telefonisch te woord staan van klanten en leveranciers behoort tot jouw dagelijkse werk. Want je draait ook diensten mee bij onze collega's van de receptie & events. Daar ondersteun je bij het voorbereiden en uitvoeren van evenementen en beurzen, kortom een hele afwisselende plek! Ook behandel je de binnengekomen mails, of je zet deze door naar een collega die inhoudelijk antwoord geeft. Nadat de post is ontvangen, zorg je ervoor dat deze bij de juiste collega komt. Je verstuurt de reisbescheiden voor bijvoorbeeld een reis naar Alaska!
Naar wie zijn wij op zoek?
Dit ben jij: Allereerst: jij WIL gewoon bij ons komen leren! Je volgt een MBO of HBO (ook AD is welkom!) opleiding in de richting van Toerisme Je houdt wel wat van boekhouden want jij zorgt er mede voor dat onze collega’s van de administratie goede inkoopnota’s kunnen boeken Je houdt van een goed gesprek, want je beschikt over goede communicatieve vaardigheden (zowel schriftelijk als mondeling) Je bent representatief en vindt het leuk om oplossings- en klantgericht bezig te zijn Je houdt van meedenken (met onze klant en met ITG) want je komt met ideeën voor het aanbieden van aanvullende producten; Je bent proactief, zelfstandig, stressbestendig, accuraat en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel
Wat biedt het bedrijf?
Wat bieden wij jou? Een mooie meewerkstage in een snelgroeiend en innovatief bedrijf Vanaf 1 juli 2024 stagevergoeding van € 400,- bruto p/m o.b.v. 40 uur De stageperiode begint wanneer jij er klaar voor bent, want bij ITG kun je eigenlijk elke dag starten Eigen inbreng en verantwoordelijkheden Gezamenlijke vrijdagmiddaglunch en een vrijblijvende vrijdagmiddagborrel (mag gewoon met een colaatje!) Je werkt in een ambitieuze werkomgeving met een gestructureerde, informele bedrijfscultuur Standplaats is ‘s-Hertogenbosch
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Realiseert commercieel aanbod
- P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
- P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
- P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
- Geeft leiding
- P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
- P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
- Voert beheerstaken uit
- P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
- P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
- P4-K3-W3 Bewaakt financiën