Leidinggevende travel & hospitality

ITG Companies Leergierige en Gastvrije Medewerker Receptie & Events

Als stagiair binnen ons Hospitality team kom je in aanraking met elke afdeling van ITG. Je werkt namelijk mee aan het totaalproces, vanaf binnenkomst van de klant, het ondersteunen van de verkopers door de verzending van mailings of reisbescheiden en het ontzorgen van de klant. Als stagiair voer je, net als de "vaste" collega de algemene receptie taken uit, zoals het verwelkomen van de gasten en het begeleiden van bezoekers. Je bent de eerste opvang met betrekking tot binnenkomende telefoonlijnen en verwerkt de binnengekomen en uitgaande post. Daarnaast beheer je de mailbox van de receptie en ben jij samen met de Manager Hospitality, Events & Incentives "the go to person" op gebied van evenementen in- en extern. Op facilitair gebied zorg je voor het beheer van de voorraad en je beheert het magazijn. Je zorgt ervoor dat het kantoor een professionele uitstraling heeft en hebt daarbij oog voor kwaliteit en details. Je gaat actief achter zaken aan, want dat zit nu eenmaal "in jou". De

Naar wie zijn wij op zoek?

Dit ben jij: Allereerst: jij WIL gewoon bij ons komen leren en heb je gastvrijheid in je DNA zitten! Je volgt een MBO of HBO (ook AD is welkom!) opleiding in de richting van hospitality Je houdt van een goed gesprek, want je beschikt over goede communicatieve vaardigheden (zowel schriftelijk als mondeling) Bij ons is echt geen dag hetzelfde. Dat moet je leuk vinden! Daarom ben jij een vlotte, communicatief vaardige persoonlijkheid die graag in een dynamische omgeving wil werken Je bent representatief en vindt het leuk om oplossings- en klantgericht bezig te zijn Je houdt van meedenken (met onze klant en met ITG) want je komt met ideeën Je bent een sociaal handige collega die ook zelfstandig goed tot uiting komt. Je bent proactief, zelfstandig, stressbestendig, accuraat en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel

Wat biedt het bedrijf?

Wat bieden wij jou? Een mooie meewerkstage in een snelgroeiend en innovatief bedrijf Stagevergoeding van € 400,- bruto p/m o.b.v. 40 uur De stageperiode begint wanneer jij er klaar voor bent, want bij ITG kun je eigenlijk elke dag starten We hebben binnen ITG flexibele werktijden wanneer je dat wil: zo kun je beginnen tussen 8 en 10.00 uur en eindigt je werkdag tussen 16.30 en 18.30 uur Je haalt werkelijk alles uit je stage doordat we jou niet alleen goede begeleiding geven maar ook ruimte om alles aan te pakken wat je wil leren! Eigen inbreng en verantwoordelijkheden Gezamenlijke vrijdagmiddaglunch en een vrijdagmiddagborrel, zodat je weekend ook goed begint Je werkt in een ambitieuze werkomgeving met een gestructureerde, informele bedrijfscultuur Standplaats is ‘s-Hertogenbosch

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Realiseert commercieel aanbod
  • P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
  • P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding
  • P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P4-K3-W3 Bewaakt financiën

lees verder