Contactcenter medewerker

M+ Zoek jij een commerciële stage? Kom stagelopen bij M+ als Telemarketeer!

Als telemarketeer houd jij je bezig met het terugwinnen en behouden van klanten of het aanbieden van nieuwe producten/diensten aan bestaande klanten. Dit doe je voor opdrachtgevers zoals HelloFresh, Vattenfall en MAX Magazine. Je krijgt veel zelfstandigheid in je werk en aan de hand van onze richtlijnen mag jij de gesprekken zelf invullen. Voordat je aan de slag gaat laten wij jou eerst kennismaken met M+ en jouw vele nieuwe collega’s. Naast de kennismaking krijg je van ons ook eerst een training zodat jij een vliegende start kan maken in je nieuwe baan. De gesprekken zijn erg wisselend en je zult dus ook elke keer anders moeten inspelen op de klant. Met jouw spontaniteit, vlotte babbel en de tips van ons weet je de klant vast en zeker over te halen! Wat ga jij doen? Het telefonische benaderen van klanten; Aanbieden van nieuwe producten of diensten; Het verkrijgen van informatie; Het voeren van verkoopgesprekken volgens een helder uitgewerkt draaiboek; Mensen adviseren; Etc.

Naar wie zijn wij op zoek?

Wat vragen wij? Je hebt uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift; Je hebt een commerciële instelling en wil graag beter worden in wat je doet; Je hebt een vlotte babbel en bent niet bang om mensen te benaderen.

Wat biedt het bedrijf?

Allereerst een stagevergoeding, daarnaast een gezellig team van studenten die je vrienden worden en kans op een vaste bijbaan.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de markt en doet voorstellen voor commercieel beleid
  • B1-K1-W1 Verzamelt klant-, product- en marktinformatie
  • B1-K1-W2 Doet voorstellen voor verkoopbeleid, marketingbeleid en/of marktbewerking
  • Voert het verkooptraject uit
  • B1-K2-W1 Bereidt het verkooptraject voor
  • B1-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • B1-K2-W3 Voert verkoopgesprekken
  • B1-K2-W4 Doet een aanbod met prijsberekening
  • B1-K2-W5 Verzorgt het (interne) ordertraject
  • Zorgt voor relatiebeheer en klantenservice
  • B1-K3-W1 Onderhoudt klantcontact en voert aftersales uit
  • B1-K3-W2 Behandelt klachten
  • B1-K3-W3 Voert promotieactiviteiten uit
  • B1-K3-W4 Voert webcare werkzaamheden uit

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder