Restaurant Aan De Poel
Bij Aan de Poel(**) is er altijd ruimte voor nieuwe gastheren en gastvrouwen. Je wordt met open armen opgevangen binnen ons team en we laten jou zien hoe de top van de gastronomische wereld eruit ziet. Er wordt van je verwacht dat je initiatief neemt en doorzettingsvermogen toont om zo tot een hoger niveau te komen. Restaurant Aan de Poel telt een groot hoeveelheid aantal vaste gasten die wekelijks een bezoek brengen, daarnaast is het populair voor bedrijfsgroepen en culinaire toeristen van over de hele wereld. Met wekelijks wisselende menu's, de hoogste kwaliteit producten zowel Food als Beverage draagt Aan de Poel bij aan de gastronomische top van Nederland. Ben jij klaar om een stap te zitten richting de restaurant top van Nederland onder begeleiding van de beste gasteheren/vrouwen en sommeliers, stuur dan een mail naar info@aandepoel.nl of contacteer ons via 020 - 345 1763.
Naar wie zijn wij op zoek?
Het is belangrijk dat in de top van horeca Nederland elke werknemer over bepaalde vaardigheden beschikt. MaƮtre/Sommelier Robbert Veuger (eigenaar) heeft echter een andere visie op deze uitspraak. Een persoon die doorzettingsvermogen en wilskracht bezit is al voor de helft op weg om zich te kunnen aansluiten bij de top gastronomie van Nederland. Met borden lopen, oog voor detail, hoe er wordt gesproken naar gasten toe, snelheid van werken kan allemaal aangeleerd worden en is ook bij onze top gastheren/vrouwen en sommeliers aangeleerd. Bij Aan de Poel focussen we op het beter maken van onze collega's en een bepaald talent dat past binnen de gastronomie te ontdekken en te verbeteren. Ook als je onervaren bent, maar de wilskracht en doorzetting hebt om je te voegen tot de Michelin horeca ben je welkom bij Aan de Poel.
Wat biedt het bedrijf?
Restaurant Aan de Poel is op zich zelf een bijzonder voorbeeld van een werkplek waarin alles mogelijk is. Los van een hecht, jong, bruisend en gemotiveerd team op weg naar doelgericht werken en zelfontwikkeling. Binnen het bedieningsteam van Aan de Poel werken wij met bepaalde doelen waar een collega maandelijks mee bezig is om zo zichzelf tot een nieuw niveau te tillen. Daarnaast kijken we ook naar hoe we op persoonlijk vlak stappen kunnen zetten om progressie te boeken als persoon zijnde. Hiernaast wordt er altijd om 11:30 geluncht en om 16:30 gedineerd. Werkt iedereen 4 dagen, zijn wij op zondag en maandag gesloten en draaien wij op zaterdag alleen diner-servies. Als een nieuwe leerling zich dusdanig ontwikkeld in haar/zijn stageperiode is er altijd ruimte voor een gesprek die leidt tot vaste aanstelling, dit zal na de stageperiode besproken worden met de bedrijfsleider.
Wat ga je leren?
- Werkt in de bediening
- B1-K1-W1 Voert voorbereidende werkzaamheden uit
- B1-K1-W10 Werkt met de kassa
- B1-K1-W2 Neemt reserveringen aan
- B1-K1-W3 Ontvangt gasten
- B1-K1-W4 Adviseert gasten en neemt de bestelling op
- B1-K1-W5 Maakt dranken serveergereed
- B1-K1-W6 Serveert de bestelling en ruimt af
- B1-K1-W7 Creëert en onderhoudt de sfeer
- B1-K1-W8 Rekent de bestelling(en) af en neemt afscheid
- B1-K1-W9 Voert afrondende werkzaamheden uit
- Bewaakt de voorraad
- B1-K2-W1 Controleert de voorraad
- B1-K2-W2 Ontvangt en controleert de bestelling
- B1-K2-W3 Pakt de bestelling uit en slaat deze op
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat