E-commerce specialist

ZenGrowth B.V. Ecommerce Stagiair

Als ecommerce stagiair krijg je iets mee van alle facetten van een ecommerce onderneming. Aan het eind van je stage heb je een goed zicht op hoe alle processen binnen een ecommerce onderneming lopen, van logistiek tot klantenservice tot marketing. Je werkt samen met ons kleine hechte team en kijkt mee met diverse freelancers.  Enkele taken die je op een dag zou kunnen doen zijn: - Ondersteunen van Eline bij de klantenservice; - Offertes opstellen voor distributeurs en andere grote bestellingen van zakelijke relaties; - Het telefonisch en per mail overtuigen van klanten van onze producten en hierbij actief upsellen en crossellen; - Creatieve reels en posts maken voor onze socials, samen met Nikki; - Het optimaliseren van productbeschrijvingen op de website en marketplaces voor een hogere conversie; - Het ondersteunen bij het runnen van A/B testen op de webwinkel.

Naar wie zijn wij op zoek?

Hier herken jij jezelf in: - Je vind het niet erg om veel achter een computer te zitten; - Je hebt affiniteit met gezondheid; - Je werkt geordend en kan makkelijk structuur aanbrengen; - Je bent ondernemend, proactief en neemt initiatief; - Je vind het leuk om van alles een beetje te leren en met veel verschillende dingen tegelijkertijd bezig te zijn;

Wat biedt het bedrijf?

Wij zijn ZenGrowth, het #1 merk in massagespullen 100% afkomstig uit Nederland. We werken met een klein, jong en gedreven team (leeftijd onder de 30) waarvan een deel remote en een deel op kantoor / hybride werkt. De laatste jaren groeien we hard, niet voor niets wonnen we een FD gazellen in 2023 en eindigden we op 5e bij de Ecommerce 50 in 2024. Het is dus de perfecte kans voor jou als stagiair om mee te kijken bij een snelgroeiende startup! We lunchen gezellig samen en zijn altijd bereid met je te sparren over ideen of loopbaanbeslissingen, ook als ze niks met ZenGrowth te maken hebben.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder