Amsterdam ID Aparthotel Altijd alles een stapje voor? Dan is de Duty Management stage écht iets voor jou!
Benieuwd hoe je dag er uit ziet als Duty stagiair bij het ID Aparthotel? Je begint je dienst met een overdracht met je collega’s. Jullie bespreken met elkaar wat er speelt die dag. Hoeveel check-in’s staan er op het programma en welke gasten hebben speciale wensen? Ook bespreken jullie creatieve ideeën om de gasten deze week extra te verrassen. Na de ochtendmeeting loop je een ronde door het hotel. Je checkt het hele gebouw op mankementen en geeft dit indien nodig door aan de Technische Dienst. Ook ga je een kopje koffie drinken bij het housekeeping-kantoor terwijl jullie doornemen welke appartementen schoongemaakt moeten worden. Eenmaal weer beneden zie je dat de Meeting & Events afdeling wel een handje kan gebruiken, gelukkig ben jij van alle markten thuis! Wanneer je denkt even te kunnen rusten zie je dat er een hoop nieuwe recensies zijn geplaatst welke aandachtig moeten worden gelezen en beantwoord.
Naar wie zijn wij op zoek?
Is dit jouw ID? Als Duty management trainee verzorg jij onze gasten van A tot Z. Om onze gastvrijheid naar het hoogste niveau te tillen, vragen we het volgende van je: Je bent een inspirerende coach voor je collega’s; Je hebt een sprankelende persoonlijkheid die staat te springen om te beginnen; Je hebt goede communicatieve vaardigheden. In English as well; Je kent Amsterdam door en door. De nieuwste plekken? Tried and tested!; Multitasken is voor jou niet nieuw.
Wat biedt het bedrijf?
What’s in it for you? Een lekkere stagevergoeding van €600,- (mbo) en €750,- (hbo) bruto per maand. Gratis gebruik van onze gym + er worden bootcamp & padel lessen aangeboden. Hotel Employee Rate programma, wat betekent dat je korting kan ontvangen bij +2000 hotels wereldwijd. Inhouse experience; ervaar het hotel waar je werkt als een gast. Bonus voor het aanbrengen van vrienden. Friendly voucher; laat jouw vrienden en familie meegenieten van onze hotels. 1 extra ‘me-time’ day en een ‘community’ day City ID is een snel groeiende hotelgroep met plannen to conquer the world. 20% discount in onze restaurants. Personeelsborrels en uitjes om (nooit) te vergeten.
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klant/gast/reiziger/bezoeker
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast/reiziger/bezoeker
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast/reiziger/bezoeker
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- Voert administratieve processen uit
- B1-K2-W1 Houdt de voorraad bij
- B1-K2-W2 Verzamelt en verwerkt informatie
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- Organiseert en voert activiteiten uit
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W3 Begeleidt activiteiten
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W4 Rondt de activiteit af
- Werkt in de gastvrijheidsbranche
- B1-K4-W1 Voert voorbereidende werkzaamheden uit
- B1-K4-W2 Neemt reserveringen aan en adviseert de gasten
- B1-K4-W3 Adviseert gasten en registreert de bestelling
- B1-K4-W4 Maakt dranken serveergereed
- B1-K4-W5 Serveert de bestelling en ruimt af
- B1-K4-W6 Creëert en onderhoudt de sfeer
- B1-K4-W7 Bewaakt het sociaal-hygiënisch beleid
- B1-K4-W8 Voert afrondende werkzaamheden uit
Kenmerken
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat