Allround hospitality medewerker

Sofitel Legend the Grand Amsterdam Accounting Stagiair

Tijdens je stage bij onze Financile Afdeling krijg je de kans om meer te leren over de financile kant van het runnen van een hotel. Je ondersteunt je collega's bij hun dagelijkse activiteiten, zoals het beheren van de factuurstroom, archiveren, boeken en controleren van facturen en het monitoren van debiteuren- en crediteurenbetalingen. Je onderneemt actie bij achterstallige betalingen door herinneringsbrieven te sturen of relaties te bellen. Tijdens deze stage werk je in een enthousiast team met ervaren en gedreven collega's.

Naar wie zijn wij op zoek?

Je bent ingeschreven bij een studie in hospitality. Je beheerst zakelijk Engels vloeiend. Je hebt affiniteit met financin en bent cijfermatig onderlegd.

Wat biedt het bedrijf?

Ons team is jong en vol passie en motivatie. The Grand hecht veel waarde aan persoonlijke en professionele groei. Daarom hebben wij een fulltime trainingsmanager die bijdraagt aan jouw ontwikkeling. Niet alleen tijdens, maar ook na je stage, zien wij mogelijkheden en carrirekansen. Je hebt ook de mogelijkheid om verschillende cross-trainings in diverse afdelingen te volgen om je hotelkennis te verbreden. De stagevergoeding is €600 bruto per maand, gebaseerd op een 38-urige werkweek. Daarnaast is er ook een mogelijkheid om reiskostenvergoeding te ontvangen. Elke dag kun je genieten van een gratis maaltijd in onze personeelskantine. Ga je graag uit eten en drinken? Goed nieuws! Je krijgt tot 50% korting op eten en drinken in restaurants in 4- en 5 sterren hotels in Amsterdam.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klant/gast/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • Voert administratieve processen uit
  • B1-K2-W1 Houdt de voorraad bij
  • B1-K2-W2 Verzamelt en verwerkt informatie
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • Organiseert en voert activiteiten uit
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W3 Begeleidt activiteiten
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W4 Rondt de activiteit af
  • Werkt in de gastvrijheidsbranche
  • B1-K4-W1 Voert voorbereidende werkzaamheden uit
  • B1-K4-W2 Neemt reserveringen aan en adviseert de gasten
  • B1-K4-W3 Adviseert gasten en registreert de bestelling
  • B1-K4-W4 Maakt dranken serveergereed
  • B1-K4-W5 Serveert de bestelling en ruimt af
  • B1-K4-W6 Creëert en onderhoudt de sfeer
  • B1-K4-W7 Bewaakt het sociaal-hygiënisch beleid
  • B1-K4-W8 Voert afrondende werkzaamheden uit

lees verder