Sofitel Legend the Grand Amsterdam Room Service Stagiair
Tijdens je stage bij onze roomserviceafdeling krijg je de kans om kennis te maken met verschillende aspecten binnen onze food & beverage afdelingen. Dit komt doordat je nauw samenwerkt met diverse afdelingen, zoals de keuken, onze butlers, het ontbijt en het restaurant. Tijdens deze stage leer je hoe je verschillende bestellingen, afdelingen en middelen cordineert en beheert. Deze stage biedt veel variatie, van het opnemen van bestellingen tot het verzorgen van in-room dining ervaringen. Je werkt samen met een toegewijd, gemotiveerd en internationaal team. Je leert hoe je effectief kunt organiseren en hoe je gepersonaliseerde en uitstekende service kunt verlenen aan onze gasten. Ben jij klaar voor deze stage?
Naar wie zijn wij op zoek?
Wij zijn op zoek naar jou als je voldoet aan het volgende: Ingeschreven in een (MBO) hospitality management studie. Werkt nauwkeurig met oog voor detail. Je spreekt goed Engels.
Wat biedt het bedrijf?
Het team van The Grand is jong en vol passie en motivatie. Persoonlijke groei is voor ons erg belangrijk en daarom hebben we een fulltime Learning & Development Manager in huis. We bieden stagiairs verantwoordelijkheid en persoonlijke coaching om je te helpen je persoonlijke vaardigheden te ontwikkelen. Daarnaast heb je de mogelijkheid om cross-trainingen te volgen in verschillende afdelingen van ons hotel om je ervaring te verbreden. De stagevergoeding bedraagt €600 bruto, gebaseerd op 38 uur per week. Afhankelijk van je woonadres is een reiskostenvergoeding mogelijk. Je ontvangt tot 50% korting op eten & drinken in restaurants bij 4- en 5 sterren hotels in Amsterdam! Ten slotte ontvang je een gratis lunch of diner in ons personeelsrestaurant.
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klant/gast/reiziger/bezoeker
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast/reiziger/bezoeker
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast/reiziger/bezoeker
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- Voert administratieve processen uit
- B1-K2-W1 Houdt de voorraad bij
- B1-K2-W2 Verzamelt en verwerkt informatie
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- Organiseert en voert activiteiten uit
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W3 Begeleidt activiteiten
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W4 Rondt de activiteit af
- Werkt in de gastvrijheidsbranche
- B1-K4-W1 Voert voorbereidende werkzaamheden uit
- B1-K4-W2 Neemt reserveringen aan en adviseert de gasten
- B1-K4-W3 Adviseert gasten en registreert de bestelling
- B1-K4-W4 Maakt dranken serveergereed
- B1-K4-W5 Serveert de bestelling en ruimt af
- B1-K4-W6 Creëert en onderhoudt de sfeer
- B1-K4-W7 Bewaakt het sociaal-hygiënisch beleid
- B1-K4-W8 Voert afrondende werkzaamheden uit