Allround hospitality medewerker

Sofitel Legend the Grand Amsterdam Quality Management Intern

Tijdens je stage als Quality Manager neem je een supervisorrol aan binnen ons Housekeeping team. Taken omvatten onder andere het assisteren van de Housekeeping Manager, het controleren van kamers, het maken van roosters en het assisteren van het internationale team met allerlei vragen. Daarnaast heb je direct contact met de Technische Dienst en de Front Office om ervoor te zorgen dat onze Sofitel-standaarden worden nageleefd. Tijdens deze stage leer je hoe je een hoge en consistente kwaliteit kunt waarborgen in een luxe vijfsterrenhotel in Amsterdam.

Naar wie zijn wij op zoek?

Je bent ingeschreven bij een hospitality studie. Je werkt nauwkeurig en met oog voor detail. Je bent leergierig, toont initiatief, flexibiliteit en enthousiasme. Je beheerst de Engelse taal vloeiend, zowel schriftelijk als mondeling.

Wat biedt het bedrijf?

Our team is young and full with passion and motivation. The Grand highly values personal and professional growth, therefore, we have a full time trainings manager who contributes do your development. Not only during, but also after your internship, we see possibilities and career opportunities. You also have the possibility to do various cross trainings in different departments to broaden your hotel knowledge. The internship allowance is €600 gross per month, based on 38 hours per week. Besides this, you also have the possibility to receive travel allowance. Every day you can enjoy a meal (for free) in our staff canteen. Do you like to go out for dinner and drinks? Good! You will get F&B discount, which gives you up to 50% discount on several food and beverage outlets in 4- and 5 star hotels in Amsterdam.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klant/gast/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • Voert administratieve processen uit
  • B1-K2-W1 Houdt de voorraad bij
  • B1-K2-W2 Verzamelt en verwerkt informatie
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • Organiseert en voert activiteiten uit
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W3 Begeleidt activiteiten
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W4 Rondt de activiteit af
  • Werkt in de gastvrijheidsbranche
  • B1-K4-W1 Voert voorbereidende werkzaamheden uit
  • B1-K4-W2 Neemt reserveringen aan en adviseert de gasten
  • B1-K4-W3 Adviseert gasten en registreert de bestelling
  • B1-K4-W4 Maakt dranken serveergereed
  • B1-K4-W5 Serveert de bestelling en ruimt af
  • B1-K4-W6 Creëert en onderhoudt de sfeer
  • B1-K4-W7 Bewaakt het sociaal-hygiënisch beleid
  • B1-K4-W8 Voert afrondende werkzaamheden uit

lees verder