Anantara Grand Hotel Krasnapolsky Guest Relations Stage | Anantara Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam
Tijdens deze leerzame stage maak je kennis met alle facetten van het hotelwezen en ben je “het gezicht” van Anantara Grand Hotel Krasnapolsky. In eerste instantie doorloop je alle afdelingen, waarna je werkzaam bent bij de afdeling Guest Relations. Als onderdeel van het Guest Relations-team ondersteun je de receptie bij het leveren van uitstekende service en het overtreffen van de verwachtingen van de gasten. Je belangrijkste taken zijn: - Aanwezig zijn in de outlet om gasten te helpen met alle mogelijke verzoeken - VIP-gasten herkennen en begeleiden en verzoeken dienovereenkomstig afhandelen - Demonstreren van uitstekende kennis van alle hotelfuncties, services, openingstijden van de outlets, restaurants, foodconcepten en sfeer ; - Klachten omzetten in positieve ervaringen door oplossingen op maat te creëren In het kort; een zeer diverse en leerzame stage, waarin je veel verantwoordelijkheden krijgt in een vijfsterrenomgeving.
Naar wie zijn wij op zoek?
- Een flexibele, gastvrije en stress-bestendig aanpak - Een gemotiveerde en hands-on werkmentaliteit - Een goede beheersing van de engelse taal - Beschikbaarheid om te werken in de weekenden - Beschikbaarheid voor een periode van minimaal 20, 5 dagen per week - Plezier in het contact leggen en het zijn van een aanspreekpunt voor gasten - Een groot verantwoordelijkheidsgevoel
Wat biedt het bedrijf?
Als onderdeel van de Minor Hotel Group begrijpen wij maar al te goed dat mensen het verschil maken en dit blijkt dan ook uit onze uitstekende arbeidsvoorwaarden! - - Naast werken in het meest iconische hotel van Amsterdam met de leukste collega's, bieden wij jou de volgende voordelen: - Stagevergoeding van €750 bruto per maand op basis van 5 dagen per week - Speciaal medewerkerstarief voor jouw weekendjes weg in de Minor & NH Hotels wereldwijd én 30% korting op F&B! - Nodig je vrienden en familie uit voor overnachtingen met korting in Minor & NH hotels wereldwijd. - Een aantrekkelijke korting van 50% op de F&B concepten bij 16 aangesloten luxe hotels in Amsterdam - NH University biedt uitstekende trainings- en (internationale) ontwikkelingsmogelijkheden. - Goede doorgroeimogelijkheden: alle NH medewerkers hebben voorrang op interne vacatures wereldwijd! - Experience Stay bij Anantara Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Realiseert commercieel aanbod
- P2-K1-W1 Promoot producten en diensten
- P2-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
- P2-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod