E-commerce specialist

FreshCotton B.V. STAGE E-COMMERCE BIJ FRESHCOTTON

Wil je zien hoe de online marketing wordt uitgevoerd bij een grote online lifestyle store? Ben je zelfstandig en heb je daarnaast affiniteit met online marketing en webshops? Dan is de stage Content en eCommerce de perfecte stage voor jou. Op de afdeling eCommerce kan je een hoop werkzaamheden verwachten. Je bent verantwoordelijk voor zo’n beetje alle content op de website. Denk aan SEO technische productteksten, etalageteksten, categoriemanagement. Naast het schrijven van content ga je leren hoe je websites kunt optimaliseren om onder andere meer omzet te genereren en de klantbeleving te verbeteren. Je bent werkzaam op de afdeling eCommerce. Hier werk je samen met het eCommerce team: een kleine groep jonge, enthousiaste medewerkers die samen elke dag hard werken om Freshcotton de beste webshop van Nederland te maken. Het is een platte organisatie die als een team samenwerkt. Interesse? Stuur dan een email met CV en motivatie naar jimi@freshcotton.com.

Naar wie zijn wij op zoek?

Waar zijn we naar op zoek? - Je bent gemotiveerd en volgt een HBO opleiding in de richting van commerciële economie, marketing of communicatie - Je kan zelfstandig werken - Je hebt affiniteit met online marketing; - Het lijkt je leuk om beslissingen te maken op basis van data - Full-time stage van ongeveer 20 weken in de periode van september 2024 t/m januari 2025. Wat wij bieden: SEO trainingen; Ecommerce trainingen; Leuke en leerzame stage; Veel verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen inbreng; Mogelijkheid om mee te werken/kijken binnen andere afdelingen; Korting op alle producten; Maandelijkse stagevergoeding; Gezelligheid binnen een jong team; De beste VrijMiBo's en lokale events.

Wat biedt het bedrijf?

SEO trainingen; Ecommerce trainingen; Leuke en leerzame stage; Veel verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen inbreng; Mogelijkheid om mee te werken/kijken binnen andere afdelingen; Korting op alle producten; Maandelijkse stagevergoeding; Gezelligheid binnen een jong team; De beste VrijMiBo's en lokale events.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder